کد خبر: ۷۷۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ 31 August 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین روز از هفته دولت با خانواده شهید خیرالله بوارد در شهر دهدشت دیدار کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در این دیدار که جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی وی را همراهی می کردند گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا از وظایف مهم و رسالتهای خطیر مسئولان است.
استاندار توجه به خانواده شهدا و دیدار با آنان را نعمتی بزرگ عنوان کرد و افزود: این انقلاب و این مسئولیتها مرهون خون شهدا و جانفشانی ها و از خودگذشتگی کسانی است که همه هستی خود را تقدیم این انقلاب و نظام کردند.
استاندار در جمع مسئولان و خانواده شهید بوارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  و تبریک هفته دولت گفت: امروزه نظام سلطه و صهیونیست با همراهی و همکاری مرتجعان منطقه ای و دلارهای سعودی سعی در از پای درآوردن انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، اما با همت و غیرت جوانان این مرز و بوم همچون دوران هشت سال دفاع مقدس و با درایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولتمردان ،هر روز شاهد پیشرفتها و موفقیت‌های عظیم هستیم.
کلانتری خاطر نشان کرد: شهدا چراغ راه هدایت در جامعه هستند و با تداوم راه آنان می توان انقلاب را بیمه کرد.
شهید خیرالله بوارد متولد ۱۳۳۷ در شهر دهدشت است که در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه در پیکار با دشمنان بعثی به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار