استاندار در واکنش به سخنان امام جمعه دهدشت :
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان امام جمعه دهدشت گفت : سخنان امام جمعه نیاز به توضیح دارد اما باید بگویم ، ایشان انصاف داشت هم خدمات را گفت و هم مشکلات شهر را ‌.
کد خبر: ۷۷۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 31 August 2019
روز گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم کهگیلویه ، یهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران استانی و شهرستانی در آخرین روز از هفته دولت ، پس از افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان کهگیلویه در نماز جمعه شهر دهدشت شرکت کردند که استاندار برای دقایقی پشت تریبون رفت و سخن گفت. قبل از سخنان استاندار امام جمعه دهدشت سخنانی در مورد مشکلات شهر دهدشت بیان کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،حسین کلانتری در واکنش به سخنان امام جمعه دهدشت گفت : سخنان امام جمعه نیاز به توضیح دارد اما باید بگویم ، ایشان انصاف داشت هم خدمات را گفت و هم مشکلات شهر را ‌.
کلانتری در خصوص جایگاه نماز جمعه اظهار داشت : این تریبون هم محل گفتن خدمات نظام است و هم محلی برای بیان مشکلات مردم .
حسین کلانتری افزود : با توجه به جایگاه تاریخی شهر دهدشت یا همان بلاد شاپور حتما باید مشکلات شهر دهدشت مورد توجه قرار گیرد و سعی در حل این مشکلات نمود.
 وی با اشاره به خدمات نظام پس از انقلاب ، گفت : مسن تر ها می دانند وضعیت محرومیت در گذشته چه بوده ، الان چگونه است  و چه خدماتی در نظام اسلامی  صورت گرفته است.
بالاترین مقام اجرایی استان ادامه داد : در این مدت پس از انقلاب خدمات بسیار بزرگی انجام شده است و البته  خدماتی هم باید انجام شود.
وی به سفر خود و هیئت همران به شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت : در این سفر ۳۹ پروژه افتتاح یا کلنگ‌ زنی شد که بالغ بر ۶۲۰ میلیارد از خزانه برای آن ها هزینه شده است.
کلانتری مردم کهگیلویه را مردمی مذهبی و متدین نامید و یکی از دلایل تدین مردم را حضور علمایی همچون آیت الله میر احمد تقوی عنوان کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود پیگیری های هاشمی در این منطقه را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت : سرمایه گذاری بیش از 3 هزار میلیاردی در بحث نیروگاه بسیار مهم است.
وی به بحث آبرسانی کشاورزی و تخصیص ۳۵۰ میلیون متر مکعب تخصیص گرفته شده هم اشاره کرد و افزود : برای تسریع در روند کمتر از 1 ماه دیگر وزیر نیرو به کهگیلویه سفر خواهد کرد.
کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت : زندگی اجتماعی آسیب های اجتماعی را هم در پی دارد اما باید تلاش کنیم این آسب ها را کنترل کنیم.
کلانتری افزود : ما کشوری هستیم که با استکبار جهانی مبارزه می کنیم حتما آنها تلاش می کنند که برای ما مشکل درست کنند و سعی می کنند مردم را ناراضی کنند و بر ما فشار بیاورند تا نهایتا تسلیم شویم و حرف آنها را گوش دهیم.
وی موضوع بیکاری را باعث ایجاد برخی مشکلات عنوان کرد و اظهار داشت : باید در خصوص ایجاد اشتغال تلاش بیشتری انجام دهیم .
کلانتری گفت :مسیولین با تمام توان تلاش می کنند اما باید شرایط را هم در نظر بگیریم . زمانی نفت را صد و بیست دلار می فروختیم یک زمانی هم مثل الان تلاش می کنند که ما نفت نفروشیم پس باید الان شرایط را در نظر بگیریم.
کلانتری افزود : دشمن برای ما خط و نشان کشید و گفت تابستانی داغ را در پیش رو دارید که همه در ان خواهید سوخت اما اکنون خود آن ها در این اتش می سوزند .امروز ناوهای امریکایی از ما خود را دور می کنند چرا که رهبری فرمود "یکی بزنید ده تا می خورید" و آنها فهمیدندکه هشدار جدی است.
استاندار ادامه داد :با اقتدار کامل نیروهای ارتش و سپاه امروز پیچیده ترین پهباد آمریکایی ها به زیر کشیده شده است . الان فرزند دیپلماسی ما در پیچیده ترین روش های دیپلماسی دارد با دشمنان مبارزه می کند. دکتر ظریف با نظر و به فرمان رهبری کار دیپلماسی می کند.
کلانتری در پایان گفت : همه این اقدامات در حال انجام شدن است اما نباید مشکلات مردم فراموش شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار