کد خبر: ۷۷۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 31 August 2019
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري باند سارقان حرفه ای منزل و داخل خودرو با اعتراف به 18 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" جهان دیماز " در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت  منزل و محتويات داخل خودرو و درسطح شهرستان کهگيلويه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وی افزود:مأموران کلانتری 11 این فرماندهی پس از یک سری کار اطلاعاتي و گشت های نامحسوس، 3 سارق را شناسايي و در عملياتي غافلگیرانه و ضربتی دستگير کردند.

دیماز با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به 18 فقره سرقت منزل و محتويات داخل خودرو اعتراف کردند، گفت: این متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه در پايان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي با رعايت موارد امنيتي در منزل خود و اطمينان از بسته بودن درها و پنجره‌ها حين خروج از منزل، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع هرگونه مورد مشکوک به سامانه 110 نيروي انتظامي را در پيشگيري از سرقت ياري کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
با یه نگاه به عملکرد نیروی انتظامی توی این چندسالی که افتاده دست یه طایفه خاص، میبینیم که دزدی و جنایت و فساد توی استانمون واقعا زیاد شده،قتل و سرقت مسلحانه و قاچاق اسلحه وموادمخدر توی استان بیداد میکنه ونیروی انتظامی بااین کارنامه ای بسیارسیاه،داره خودش ازخودش تعریف میکنه، فرمانده انتظامی ....باجناق فرمانده انتظامی .....، رئیس .... دهدشت باجناق .....استان، و،.،.راستی چرا هیچوقت فرماندهی انتظامی مورد نقد واقع نمیشه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار