در هفته تعاون صورت گرفت:
مدیر عامل شرکت تعاونی برف و آفتاب دنا از افتتاح بزرگترین تعاونی گردشگری کشور با 3هزار عضو در سی سخت خبرداد.
کد خبر: ۷۷۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 02 September 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در اولین روز از هفته تعاون بزرگترین تعاونی گردشگری کشور با حضور مسئولین استانی،شهرستانی ،ائمه جمعه و جمعی از مردم بومی منطقه در گوه گل شهر سی سخت افتتاح گردید.
مدیر عامل تعاونی برف و آفتاب دنا با بیان اینکه این تعاونی با مشارکت مردم سی سخت و روستاهای حومه مرکز شهرستان دنا به منظور سرمایه گذاری در بخش گردشگری تشکیل شده است اظهار کرد: سرمایه گذاری تعاونی برف وآفتاب  درمنطقه گردشگری کوه گل آغاز شده است و این شرکت توانسته است بدون از دریافت تسهیلات بانکی تاکنون مبلغ ۹ میلیارد ریال در این منطقه گردشگری سرمایه گذاری کند.

بزرگترین تعاونی گردشگری کشور با 3هزار عضو در سی سخت افتتاح شد+تصاویر


ناصر رهامی با بیان اینکه این تعاونی مردم نهاد با هدف ایجاد اشتغال پایدار و درآمد زایی از طریق صنعت گردشگری در دنا تشکیل گردیده است تصریح کرد: با افتتاح این تعاونی مردمی زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر از جوانان بیکار شهرستان دنا فراهم خواهد شد.

ش


رهامی در ادامه افزود:تنها مطالبه هیئت مدیره این شرکت گردشگری و حتی مردم بومی و غیر بومی از مقامات استانی و شهرستانی آسفالت کردن تنها جاده دسترسی به این منطقه گردشگری وبرق رسانی به این منطقه می باشد.
مدیر عامل تعاونی برف آفتاب دنا در پایان تعداد سهمامدار این تعاونی بزرگ در حوزه گردشگری را ۳۱۰۰ نفر دانست و گفت:از آنجا که این شرکت تعاونی به عنوان تعاونی برتر شناخته شده است لذا در حوزه گردشگری نیز بزرگترین تعاونی در سطح کشور می باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویر احمد قول رسیدگی به دو مطالبه ( آسفالت جاده دسترسی به کوه گل و برق رسانی به این منطقه گردشگری) شرکت برف و آفتاب دنا را در دستور کار خود و فرمانداری دنا قرار داد.
انتهای خبر/ج

 

ش

ش

ش

ش

ش

ش

ش

ش

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیسختی
|
-
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
اگر شما دیدن یک نفر از مردم این شهر یک ریال سود بکنه من اسممو عوض میکنم. همش کلکه، هر چی سود داره میره تو جیب همین آقایونی که سردمدارشون هستن. یه مدت دیگه میان میگن رو به ورشکستگی هستیم مردم نفری صد هزار تومان دیگه کمک کنن، فقط به خاطر اینکه روی بالا کشیدن پولا سر پوش بذارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار