مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
کد خبر: ۷۷۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 06 September 2019
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: همه فعالیتهای آموزش وپرورش بر مبنای قانون و فارغ از مسائل جناحی وسیاسی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از آفتاب دنا ، علی حسن زاده  با اشاره به اینکه پایه تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش است گفت: ماموریت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت  برای پرورش نیروی انسانی متعهد،خلاق ،مسئولیت پذیر و کارآمد برای آینده کشور است که این مهم می طلبد که آموزش وپرورش بستر را برای آموزش مطلوب وکیفی دانش آموزان فراهم نماید.
وی افزود: طبق سند تحول بنیادین آموزش ‌و ‌پرورش، عرصه تعلیم و تربیت از مهمترین زیرساخت‌های تعالی همه‌جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقای سرمایه‌های انسانی در عرصه‌های مختلف است.
وی با بیان اینکه مسائل سیاسی به آموزش وپرورش آسیب می رساند گفت: همه برنامه ها و فعالیتهای آموزش وپرورش بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و دستورالعملهای وزارتی است که همه تلاش آموزش وپرورش شهرستان  بویراحمد حرکت در همین راستاست.
حسن زاده ، آموزش وپرورش را مهمترین و گسترده ترین نهاد تربیتی دانست که همه خانواده ها با آن مستقیم ویا غیر مستقیم ارتباط دارند و نباید به بهانه انتخابات خدمات این نهاد مهم تربیتی در آستانه بازگشایی مدارس مورد بی مهری قرار بگیرد.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد افزود: در پرتو تعلیم و تربیت است که می‌توان استعدادهای افراد را شکوفا کرد و فرد و جامعه را به کمال رساند .
حسن زاده ، ساماندهی نیروی انسانی و انتخاب وانتصاب مدیران را بر اساس فرآیندهای قانونی عنوان کرد وگفت:  جهت تکریم معلمان همه فرهنگیانی که در سال آخر خدمت مشغول فعالیت هستند بدون در نظر گرفتن سلیقه وگرایش آنها به سمت مدیر و یا معاونت مدارس انتخاب شده اند که رضایت مندی همکاران را در پی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: قریب نیمی از دانش آموزان استان کهگیلویه وبویراحمد در مدارس آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد  مشغول تحصیل هستند.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در پایان  از آمادگی کامل آموزش وپرورش این شهرستان برای بازگشایی باشکوه مدارس در اول مهرماه خبر داد وگفت: در ستاد پروژه مهر و کمیته های پنجگانه همه فعالیتهای مدارس رصد می شود و خوشبختانه با آمادگی کامل به استقبال مهر می رویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار