واکنش احسان جوکار گزینه معرفی شده شورای اسلامی شهر سی سخت برای شهرداری این شهر به خبر تابناک
احسان جوکار با اشاره به بی اطلاعی خود نسبت به رسانه ای شدن رزومه کاری وی توسط شورای اسلامی شهر سی سخت به تابناک گفت:در یک جلسه مهم بودم و این رزومه را با عجله برای اعضای شورای سی سخت ارسال کردم و هیچ اطلاعی از رسانه ای شدن آن نداشتم.
کد خبر: ۷۷۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 07 September 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در پی انتشار خبری با عنوان (( رزومه کاری شهردار جدید سی سخت کذب است/درخواست تابناک از مقامات استانی و شهرستانی )) خبر فوق مورد واکنش احسان جوکار گزینه معرفی شده اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت برای شهردار جدید این شهر قرار گرفت که طی گفتگویی حضوری نقدهای خود را در خصوص خبر منتشر شده در تابناک عنوان کرد.

جوکار که خود را حامی خبرنگاران و رسانه ها می دانست در خصوص رزومه ارسالی خود برای شورای اسلامی شهر سی سخت به تابناک گفت:قرار نبود این رزومه رسانه‌ای شود چون نه کامل بود و نه ویرایش کامل گردیده بود و تنها برای آشنایی اعضای شورا با اینجانب بوده است و اطلاعی هم از رسانه‌ای کردن معرفی اینجانب به عنوان گزینه شهردار جدید سیسخت  نداشتم که گویا بعد از جلسه ای که بین اعضای شهر شورای شهر سی سخت برگزار گردیده است بنده به عنوان گزینه نهایی انتخاب شده ام و خود اعضای شورای شهر صلاح دیده اند که این انتخاب را رسانه‌ای کنند.

 جوکار در ادامه افزود: قطعاً این اقدام رسانه تابناک و واکنش وی نسبت به رزومه اینجانب دلسوزانه و برای منافع شهر بوده اما اگر می دانستم قرار است این رزومه رسانه ای گردد قطعاً آن را به صورت کامل تر ارسال می کردم که اینگونه شک و گمان به وجود نمی آمد.

 احسان جوکار خود را یک نیروی انقلابی که در خط رهبر انقلاب در حال حرکت است دانست و به خبرنگار تابناک گفت: نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب بلکه یک نیروی انقلابی هستم که پیرو خط رهبری است.

 ولی گفت: با توجه به ذکر مشاور ارشد استاندار فارس در رزومه ارسالی بنده برای خبرنگار تابناک یک ذهنیت به وجود آمده که چگونه امکان دارد در استانداری فارس که اکنون جو آن تقریبا اصلاحاتی است یک شخص جناح راست توانسته است مشاور ارشد استاندار باشد اما باید بگویم که من مشاور ارشد استاندار نبوده ام بلکه مشاور فرهنگی استاندار قبلی در دولت قبل بوده ام نه دولت فعلی و اینکه این مورد به صورت کامل در رزومه اینجانب درج نگردیده است به دلیل آن است که رزومه فعلی آن رزومه ای نیست که قرار بود رسانه‌ای شود و از آنجا که در یک جلسه مهم بودم این رزومه را  با عجله برای یکی از اعضای شورای شهر ارسال کردم  که اشتباهات تایپی نیز وجود داشته و متاسفانه همین رزومه برای رسانه ها نیز ارسال گردیده است.

جوکار در ادامه به مدرک تحصیلی خود اشاره کرد و گفت: در خبر آمده است که اینجانب دارای مدرک دکترا هستم اما ارشد تولیدات گیاهی دارم و علاوه بر آن یک حقوقدان نیز می باشم.

وی در ادامه عنوان کرد: همین الان هم می گویم کشته مرده صندلی شهرداری سی سخت نیستم و نمی توانم بگویم با آمدنم تمامی مشکلات را یکباره می توانم حل کنم و اگر تمایل دارید به شهر و زادگاه من بیایید متوجه می شوید که همین الان نیز سیل عظیمی از مردم زادگاهم بنده را برای نمایندگی حوزه انتخابی خود برای مجلس شورای اسلامی دعوت کرده‌اند و مورد حمایت اقشار مختلف مردم هستم اما با این وجود نیز پیشنهاد شورای اسلامی شهر سی سخت را رد نکردم.

جوکار گفت: بنا به وضعیت فعلی و آن چیزی که اکنون در شهرداری سی سخت موجود هست من تا ۶ ماه قرار نیست حقوقی دریافت کنم و سختی کار را می توان به وضوح دید اما انتظار من هم از اصحاب رسانه هم از مردم شهر سی سخت این است اگر قرار شد به عنوان شهردار سی سخت در خدمت شما باشم بیایید تا با کمک هم،همفکری هم جهت رفع مشکلات فعلی که بر شهرداری سی سخت حاکم شده است تلاش کرده و مشکلات را رفع کنیم و اگر حمایت و دلگرمی های مردم نباشد قطعا نمیتوان آنگونه که باید کار کرد به وظیفه خود عمل کنیم.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،رزومه ارسالی احسان جوکار که توسط شورای اسلامی شهر سی سخت برای رسانه تابناک ارسال گردید به شرح زیر می باشد:

احسان جوکار

متولد۱۳۵۹

تکنسین نقشه برداری تحت تعلیم وزیرنظر مهندسین اکراینی و روسی در نیروگاه اتمی بوشهر. 

_کارشناس ارشد مهندسی تولیدات گیاهی

_مدیرعامل بزرگترین شرکت راه وساختمان سهامی عام در استان فارس

_طراح ونقشه بردار ساختمانهایzk1،zk2 درنیروگاه اتمی بوشهر(ساختمانهای مغذی رآکتور هسته‌ای )با همکاری برترین مهندسین خبره ایران،روسیه واکراین.

_ناظرویژه استاندار برتنظیم بازار در استان فارس وبازرس نمونه استان.

_شهردار سلطان شهر

_شهردار کنارتخته

_شهردار کوپن

_شهردار میمند

شهردار نمونه استان فارس در مدیریت بحران وپرداخت بدهی های شهرداری از نگاه استانداری ومدیرکل دفترامورشهری وشوراهااستانداری فارس درسال۱۳۹۷

قاری ممتاز کشوردررشته قرائت قرآن دربین دانشجویان علمی کاربردی کل کشور.

_نفراول مسابقات اذان در استان فارس

_نفراول مسابقات کشتی،والیبال،فوتسال،کاراته درمنطقه ۵کشور ودانشجویان کل کشور.

مسئول هیئت مذهبی صاحب الزمان عج وعضو بزرگترین هئیت مذهبی در شهرستان کازرون.

_عضو شورای فرهنگی استان فارس ومشاور ارشد استاندار در استان فارس.

_مدیر تصفیه بزرگترین شرکت عمرانی و ساختمانی (سهامی عام)با ۸میلیار سرمایه اولیه در استان فارس_

_مدیر نمونه در شهرستان فیروزآباددرسال۱۳۹۷

و...

مستندات کتبی احسان جوکار 

 

نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب/نیروی انقلابی هستم و پیرو رهبر انقلاب /مشاور فرهنگی استاندار قبلی بوده ام نه مشاور ارشد استاندار/رزومه ارسالی برای شورای شهر سی سخت قرار نبود رسانه ای شود / در یک جلسه مهم بودم و رزومه کاری ام را با عجله ارسال کردم/مدرک تحصیلی من دکترا نیست و ارشد تولیدات گیاهی دارم/اگر قرار شد شهردار سی سخت باشم به حمایت مردم نیاز دارم

نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب/نیروی انقلابی هستم و پیرو رهبر انقلاب /مشاور فرهنگی استاندار قبلی بوده ام نه مشاور ارشد استاندار/رزومه ارسالی برای شورای شهر سی سخت قرار نبود رسانه ای شود / در یک جلسه مهم بودم و رزومه کاری ام را با عجله ارسال کردم/مدرک تحصیلی من دکترا نیست و ارشد تولیدات گیاهی دارم/اگر قرار شد شهردار سی سخت باشم به حمایت مردم نیاز دارم

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
این لوح تقدیر انتخاب شهردار برتر استان فارس نیست. یه تقدیرنامه عادی هست
سیسختی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
اعضای شورا به خودتون بیاید که مردم پشت پرده همه چی را میدانند. این غیربومی... را آوردید که هرچه خواستید و امر کردید بگوید چشم و گور بابای شهر. اون گزینه هایی رو هم که رد کردید چون زیربار خواسته هاتون نمیرفتن نخواستید وگرنه بقیه دلایل که گفته اید بهانه بود
علی امیرنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
لوح تقدیر اولی که امضا نداره و شماره هم نداره. مگه میشه آخه!!! مگه داریم!!!!
لوح تقدیر دومی هم فقط یه تقدیرنامه هسک و ذکر نشده شهردار برتر استان فارس شده .
سی سختی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
به نظر من شورا بسیار عالی کار کرد چون ما داریم رو چی ناز میکنیم رو شهرداری ورشکسته رو میانگین سوادشون رو چی
اتفاقا همین آقا باید بیاد تا خاله خرزویی ول وابو
شهردارینه شهردارل بومی نابود کردن خصوصا رهنما
شهرداری باید یه غیر بومی بو تا بتره تعارفه بزاره کنار
درود بر شورا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
درود به شرفت مرد
مهندس
|
Germany
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
عجب رزومه ای فقط حیف که عضو کتابخانه محلشون نیست
من نمیدونم اداره شهر چ ربطی به هیئت مذهبی و قاری بودن و اذان گو بودن داره .ی تکنسین نقشه برداری چ ارتباطی به طراحی ساختمان های نیروگاه اتمی داره جالبه ی جوری نوشته انگار مهندس های ایرانی و اکرانی و روسی با ایشون همکاری کردن .مگه چ اشکالی داره بگه شاخص گیر مهندس های روسی و اوکراینی بودم .در تمام ورزش ها هم که تخصص داره . کلا ی آچار فرانسه ست واسه خودش
بهرحال امیدوارم تو کارشون موفق باشن
پاسخ ها
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
وقتی بخوای مغرضانه حرف بزنی میشه این متن پراز غیض ونفرت!
جای تاسف داره که اسمت مهندسه ولی تجربه چهار دوره شهردار بودن این آقا رو ندیدی و فقط به حاشیه پرداختی! همیشه خوبه خدا رو درنظر بگیریم آقای مهنننندسسسسسس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
بهتر تشریف نیاری برو همون نماینده مجلس شو توی مجلس بگیر بخواب . جای خوبیه برای،خوابیدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
بنا به گفته شورا ایشون با توجه به احتمالا بیماری که دارن فقط میخوان بیان سی سخت از آب و هوا استفاده کنن
شهرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
هرچه اشتباهه تو دوره این شورا انجام گرفته. خوبه خداروشکر،پوستشونم کلفته و هیچ اشتباهاتشونم نمیپذیرن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار