کد خبر: ۷۷۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷ 08 September 2019
مسئول ذیحساب استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداری رتبه نخست ارزیابی سامانه ستاد در سال ۹۷ را در میان دستگاه های دولتی استان از آن خود کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید سعید موسوی شیرازی اظهار داشت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد در راستای سیاست شفاف سازی و پس از لازم الاجرا شدن انجام معاملات از طریق "سامانه ستاد" ( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)، عمده معاملات و خریدهای این مجموعه در سطح فرمانداری های ۸ گانه را از طریق سامانه ستاد و به صورت آنلاین انجام می دهد.
مسئول ذیحساب استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه از اهداف اصلی این سامانه رقابت پذیر کردن فرآیند معاملات، بالا بردن کیفیت کالاها و بروزرسانی سیستم معاملاتی است، عنوان کرد: این معاملات شامل خریدهای اقلام سرمایه ای، مناقصه ها و مزایده هاست.
موسوی افزود: برای انجام معاملات متوسط، بزرگ و حتی کوچک بالاتر از ۱۰ درصد باید از طریق این سامانه اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از فساد کلیه مراحل از طریق این سامانه انجام می شود.
موسوی یکی دیگر از ملاک های ویژه این سامانه را حمایت جدی از تولید ملی در راستای انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: خرید اقلام داخلی در راستای مبارزه با قاچاق انجام می شود و تنها کالاهای دارای "ایران کد" خریداری خواهد شد.
وی با بیان اینکه جلوگیری از ایجاد تعهد برای دستگاه‌ها از دیگر ویژگی این سامانه است، بیان کرد: کلیه خریدها پس از تامین و تخصیص  اعتبار انجام می شود.
مسئول ذیحساب استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پس از ارزیابی های انجام شده در سطح استان از سوی مدیریت این سامانه، استانداری مقام برتر را در این زمینه کسب کرده است.
گفتنی است در آیینی و با حضور مدیریت سامانه ستاد در استان و سایر مسئولان استانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از  امید علی پاک نژاد مدیرکل امور اداری و مالی و سید سعید موسوی شیرازی مسئول ذی حساب استانداری" تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار