کد خبر: ۷۷۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 11 September 2019
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش «تفنگ‌داران عشایر» در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.
به گزارش تابناککهگیلویهو بویراحمد به نقل از تسنیم ، مصطفی مثنوی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در روز نخست از هفته دفاع مقدس در شهر یاسوج خبر داد و اظهار داشت: امسال مراسم رژه نیروهای مسلح تنها در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و در شهرستان‌ها رژه برگزار نمی‌شود.
وی غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در همه شهرستان‌های استان، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام گروه‌های جهادی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین در این هفته تعدادی از پایگاه‌های مقاومت، مسکن مددجویان کمیته امداد و پروژه‌های داخلی نیروهای مسلح افتتاح می‌شود.
مثنوی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 92 هزار شهید بسیجی در کشور، گفت: به همین مناسبت در بازه زمانی هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج یادواره‌ها و برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری یادواره شهدای بسیجی استان خبر داد و بیان کرد: از حدود یک هزار و 880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، یک هزار و 36 شهید یعنی معادل 64 درصد شهدای استان، بسیجی هستند و به این لحاظ رتبه نخست را در سطح کشور داریم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال 20 سالگی سپاه و بسیج را جشن می‌گیریم، گفت: با توجه به اینکه 50 درصد شهدای بسیجی استان یعنی حدود 550 نفر، شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستند همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برنامه‌هایی در این زمینه پیش‌بینی شده است.
مثنوی گفت: در مجموع حدود 44 عنوان برنامه برای برگزاری در هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی شده که همایش تفنگداران عشایر از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار