این سخنان مدیر عامل جدید در تحلیل های پس از انتشار خبر به عنوان تذکر جدی و حتمی بودن تغییرات تعبیر شد که هم اکنون و با این انتصاب می توان گفت ، تحلیل مذکور صحیح و ضمن آن احتمال تغییرات بیشتر برای بهبود عملکرد جدی تر هم شده است
کد خبر: ۷۷۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 12 September 2019

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان بویراحمد تغییر کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،با حکم دکتر فیض اله پاسره،مدیر آمور آب و فاضلاب شهری شهرستان بویراحمد تغییر کرد.

بر اساس این گزارش حسین کرمی بعنوان سرپرست جدید این اداره منصوب و از خدمات قاسم قلندری تقدیر شد.

بی شک یکی از پاشنه های آشیل حوزه آب و فاضلاب شهری در کهگیلویه و بویراحمد ، وضعیت خدمات رسانی در شهر یاسوج است که مشکلات متعددی را در سال های اخیر داشته است. انشعابات غیر مجاز ، قطعی های مکرر آب ، هدر روی های زیاد و بسیاری از مشکلات ریز و درشت دیگر در این شهر در حوزه آب و فاضلاب مشهود بوده است.
پس از کنار گذاشتن لدنی از آبفای شهری و جایگزینی فیض الله پاسره وی در اولین نشست با مدیران آبفای شهری به صراحت از وضعیت موجود انتقاد کرده بود و این انتقاد نشانه ای بر جدی بودن برخی تغییرات  تعبیر شد.
از تذکر جدی تا تغییر / اولین انتصاب مدیرعامل در یاسوج
 
 فیض اله پاسره در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری استان از لزوم دقت نظر در خدمت رسانی به مردم گفته و اظهار داشت: آب یکی از نیازهای ضروری و مهم مردم و خدمتی لحظه ای است که باید به خوبی به سرانجام برسد.
 مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: در برخی از مناطق شهر شاهد مشکلاتی به مراتب بیشتر از روستاها هستیم، از طرفی جنس مطالبات و توقعات مردم در شهرها هم تفاوت زیادی با روستاها دارد، بنابراین همانطور که آبرسانی در روستاها مهم است، آبرسانی مناسب در شهرها نیز باید با حساسیت بیشتری دنبال شود.
وی در خصوص برخی مطالبات مدیران آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: هر کس فکر و اندیشده خاص خود را دارد اما ملاک بنده توان و انگیزه افراد در خدمت به مردم است، از همه ظرفیت های خوب انسانی و امکانات در پیشبرد خدمات مناسب بهره خواهم گرفت.
بیشتر بخوانید
 
 
این سخنان مدیر عامل جدید و تحلیل های پس از انتشار خبر به عنوان تذکر جدی و حتمی بودن تغییرات تعبیر شد که هم اکنون و با این انتصاب می توان گفت ، تحلیل مذکور صحیح و ضمن آن احتمال تغییرات بیشتر برای بهبود عملکرد آبفا جدی تر هم شده است
 حال باید دید با توجه به لزوم تغییرات بیشتر در نحوه عملکرد آبفای استان خصوصا در حوزه شهری ، کدام گزینه ها در شرف تغییر خواهند بود هر چند به نظر می رسد در صورت حتمی شدن ادغام دو آبفای شهری و روستایی این تغییرات در حوزه معاونین ، مدیران شهرستانی و روابط عمومی شرکت آبفای استان جدی تر خواهد بود.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ابدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
ایشون اگر توانی دارد حقوق آبداران را پرداخت بکنه
از وقتی اومد هیچ وقت حقوق روال عادی نداشت
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
دستش درد نکنه امور اب شهرستان کلا تعطیل بود نیاز به یک خانه تکانی داشت
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
انتخابات و انتصابات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار