کد خبر: ۷۷۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ 12 September 2019

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی کشور و این استان استخدام می‌شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هادی زارع پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیأت وزیران در نشست روز یکشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۸ که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، آیین‌ نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی کشور را تصویب کرد.
وی افزود: استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی کشور و کهگیلویه و بویراحمد شرایط و ضوابطی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مهمترین شرایط و ضوابط آن است که در سقف ظرفیت تخصیص سالانه بکارگیری نیروی انسانی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور باشد.
زارع پور عنوان کرد: دیگر شرایط و ضوابط نیز شامل بکارگیری در مناطق کمتر توسعه یافته، توجه به نیاز مناطق آموزش و پرورش و مبتنی بودن بر جنسیت، سوابق کار، رشته و مدرک تحصیلی است.
وی ابراز داشت: استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی کشور و کهگیلویه و بویراحمد پس از برگزاری آزمون کتبی و گذراندن دوره آموزشی لازم در دانشگاه فرهنگیان هر استان انجام می شود.
زارع پور به تعداد معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد که مشمول استخدام هستند، اشاره ای نکرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار