کد خبر: ۷۷۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 14 September 2019

روز پنج شنبه امام جمعه پاتاوه به مسئولین و مردم روستاهای بخش به ویژه شهر پاتاوه هشدار داد، در صورت عدم تامین پول زمین خریداری شده برای بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر، نماز جمعه پاتاوه را تعطیل خواهم کرد.
حجت الاسلام ابراهیم چراغی امام جمعه شهر پاتاوه استان کهگیلویه و بویراحمد با درج پیامی در وضعیت واتساپ خود، هشدار داد که در صورت عدم تامین پول زمین خریداری شده برای بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر، نمازجمعه پاتاوه را تعطیل خواهم کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بیمارستان سی سخت با گزارش آقای آراسته شروع به کار کرده، ولی متاسفانه پاتاوه هنوز اندر خم یک کوچه گیر کرده.
از شوراهای محترم و شهردار و سه بزرگواری که داخل فیش های کمک به زمین بیمارستان نامشان هست و مردم عزیز خواهش مندم تا روز یکشنبه پول بیمارستان را آماده کنند تا دوشنبه قرارداد زمین را تحویل علوم پزشکی دهیم تا برود برای مناقصه پیمانکار.
با آقای یزدانپناه خودم صحبت کردم، ولی اگر این اتفاق تا روز دوشنبه نیفتد، نماز جمعه را تعطیل می کنم و دیگه نماز جمعه را برگزار نخواهم کرد.
این موضوع را فردا هم در خطبه های نماز جمعه این هفته خواهم گفت. از الان که اول صبح است تا موقع مقرر پی گیر باشید.
چیزهای می دانم که شما نمی دانید
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد چراغی همانگونه که وعده داده بود در بخش پایانی سخنان خود در خطبه های نماز جمعه این شهر گریزی به  عدم جمع آوری پول زمین بیمارستان 32 تختخوابی پاتاوه زد و گفت: دولت و بعضی از افراد (که در حال حاضر در راس کار هستند) دنبال این موضوع هستند که بگویند، مردم پاتاوه نخواستند، خداحافظ، بعضی ها جنگ روانی ایجاد می کنند شما مردم باید هوشیار و حواس خود را جمع کنید .
 
امام جمعه پاتاوه خطاب به مردم این شهر و روستاهای اطراف، یادآور شد: ضرر کنید، از خوگذشتگی کنید، بگذارید یک عالم انسان ها نافع باشند.
 
وی اظهار داشت: بنده با وجود مشغله کاری فراوان پس از درج پیام در فضای مجازی، خوشبختانه بعضی از خیرخواهان تماس گرفتند و تقاضای جابجایی و معاوضه زمین اهدایی را داشتند.
 
چراغی عنوان کرد: اگر زمین بیمارستان تا روز دوشنبه آینده تحویل علوم پزشکی نشود، مردم بخش متحمل ضرر و زیان زیادی خواهند شد.
 
خطیب جمعه پاتاوه اضافه کرد: به اندازه ای که من امام جمعه باید کار می کردم و فشار می آوردم، انجام دادم و کسی در آینده از امام جمعه گلایه مند نباشد، من حرکت کردم و کار خودم را انجام دادم، نوبت شما مردم است از خودگذشتگی و ایثار به خرج دهید.
 
وی خاطرنشان کرد: بعضی ها بهانه می آورند و نمی خواهند بیمارستان پاتاوه ساخته شود، اما شما مردم پای کار بیایید و بهانه جویی را از آنها بگیرید.
 
چراغی اذعان داشت: می دانم مردم نباید زمین را تهیه کنند، اما اینجا دنبال بهانه می گردند، نگذارید بهانه دست اینها بیافتد.
 
امام جمعه پاتاوه اظهار داشت: من یک سری حرف هایی را می دانم و شما نمی دانید، من هم نمی توانم همه این حرف ها را بیان کنم؛ اگر می خواهید ضرر نکنید پای کار بیایید و اگر نیایید پاتاوه همیشه محروم بوده و محروم خواهد ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار