کد خبر: ۷۸۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 15 September 2019
کابوس تصادفات جاده‌ای و جان باختن بسیاری از هموطنانمان در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته که با افزایش حوادث جاده‌ای مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اینکه تصادفات زیادی در سطح جاده‌ای این استان صورت می‌گیرد بر مرتفع نمودن نقاط حادثه خیز جاده‌ای در سطح راه‌های ارتباطی استان تاکید کرد.

وی با اشاره به مکاتبات انجام شده با مدیرکل راهداری استان  کهگیلویه و بویراحمد در خصوص  تصادفات جاده ای  به جاده سادات (یاسوج- دهدشت) که فاقد کمترین مختصات جاده‌ای است، اشاره و اظهارکرد: این جاده فاقد علائم راهنمایی و رانندگی کافی است و روزانه شاهد وقوع تصادفات مرگ بار در سطح این محور هستیم.

کرمی عنوان کرد: مهلت یک ماهه‌ای به مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص توجه جدی به تهویه هوا در تونل‌های احداثی مسیر‌های ارتباطی استان و استاندارد نمودن کامل آن‌ها داده شده است.

دادستان یاسوج در ادامه بر حضور مرتب گشت‌های راهداری در جاده‌های این استان علی الخصوص محور‌های پرتردد و حادثه خیز تاکید کرد.

نصب تابلو و علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در سطح تمامی جاده‌های استان و تجهیز محور‌های ارتباطی به دوربین مداربسته به اندازه لازم و کافی از دیگر مواردمطرح شده از سوی دادستانی به عنوان مدعی العموم در مکاتبه با مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار