کد خبر: ۷۸۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 15 September 2019
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک کامیون حامل بار قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال توقیف شد. صراط: سردار" مهدی انصاری"  در تشریح این خبر  اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان کهگلویه و بویر احمد، یک کامیون حامل بار قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال را توقیف کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید مبارزه با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام کار اطلاعاتی، رصد و کنترل دقیق محور های مواصلاتی شهرستان بویراحمد، از تردد یک دستگاه کامیون باری حامل بار قاچاق مطلع و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در یکی از جاده‌های شهرستان بویراحمد، خودروی مورد نظر را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو که کالاهای قاچاق در زیر بار علوفه جاسازی شده بود،37 هزار و47 کیلوگرم گردوی خارجی، 21هزار و56 کیلوگرم بادام و 73 هزار و 313 عدد ابزار آلات فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
سردار انصاری با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را 12 میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد : سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند که نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات، با هر گونه فعالیت سودجویانه  قاطعانه برخورد خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار