کد خبر: ۷۸۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 15 September 2019
رئیس اداره زندان شهرستان گچساران گفت: با رضایت اولیای دم و تلاش شبانه روزی شورای حل اختلاف زندان، معتمدین و ریش سفیدان گچساران زندانی به نام (ک- پ)، که به اتهام قتل در زندان بسر می برد، از زندان رهایی یافت .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندانهای کهگیلویه و بویراحمد "قباد باقرنژاد" افزود: زندانی(ک- پ) که 6 ماه به اتهام قتل عمد در زندان بسر می برد، با تلاش پیگیرانه همکاران شورای حل اختلاف و مددکاران زندان، همچنین به همت معتمدین و ریش سفیدان شهر با رضایت اولیاء دم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت .
وی اظهارکرد: با مداخله، پیگیری و نشست با خانواده های طرفین از طریق شورای حل اختلاف در دفتر رئیس زندان و منازل آنان پس از رضایت از خانواده شاکی زندانی مذکور از چوبه دار نجات یافته و به کانون خانواده خود بازگشت .
رئیس اداره زندان شهرستان گچساران با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات چشمگیرشورای حل اختلاف زندان تصریح کرد: با تأکید مدیرکل زندانها مبنی بر ایجاد کمیته های صلح و سازش در زندانها، مددکاران و همکاران ما در شورای حل اختلاف زندان گچساران در زمینه صلح و سازش، سازش و تقلیل بدهی در محکومیت‌های مالی و اختلافات خانوادگی منتهی به مصالحه و بازگشت به زندگی مشترک تلاش‌های خوب و چشمگیری داشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار