کد خبر: ۷۸۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ 15 September 2019
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در زمینه سلامت مردم با کسی مماشات نمی‌کنیم، گفت: دستگاه‌های کم کار در ساخت کارخانه بازیافت زباله یاسوج به دادگستری معرفی شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسن نگین تاجی در بازدید از محل احداث کارخانه بازیافت زباله دوپشته دشتروم اظهار داشت: هر جایی حقوق عامه مردم باشد ورود می‌کنیم و ساخت کارخانه بازیافت که با سلامت و بهداشت مردم سر و کار دارد را نیز جز حقوق عامه مردم می‌دانیم.
وی با اشاره به اینکه مماشات در زمینه سلامت مردم معنایی ندارد، افزود: با همتی که در اینجا می‌بینیم کار انجام می‌شود و بر روند اجرای کار نیز نظارت مستمر داریم.
نگین تاجی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری یاسوج، ادامه داد: برای احداث این کارخانه عزم و اراده دستگاه‌های مختلف ضروری بوده و انتظار می‌رود شهرداری ادارات سهل انگار رد این زمینه را معرفی کند.
شهردار یاسوج نیز در این بازدید گفت: پروژه احداث کارخانه بازیافت زباله شهر یاسوج اسفندماه 97 با حضور مسئولان کشوری و استانی در زمینی به مساحت 23 هکتار و اعیان 6 هکتار کلنگ زنی شد.
نستهن مقدم با اشاره به اینکه حوضچه‌های تبخیر شیرآبه‌های زباله نیز در طراحی این کارخانه پیش بینی شده است، افزود: هم اکنون یک سرمایه گذاری بومی بعد از چندین مرتبه آگهی در روزنامه‌های کشوری مشغول فعالیت است.
وی ورودی روزانه این کارخانه را 400 تن زباله عنوان کرد و گفت: طبق بررسی‌های دقیق و کارشناسانه این ظرفیت  پاسخگوی نیاز شهر یاسوج و دیگر مناطق اطراف است.
مقدم بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان از جمله محیط زیست، منابع طبیعی، آب و فاضلاب، شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق و دیگر دستگاه‌های عضو کارگروه پسماند برای تسریع در روند اجرایی این پروژه همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار