کد خبر: ۷۸۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ 15 September 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی کسب رتبه دوم دانشگاه یاسوج در میان دانشگاههای کشور را غرور آفرین  و مایه عزت و سرافرازی استان برشمرد و این موفقیت بزرگ را به همه مردم استان به ویژه جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

در پیام تبریک دکتر کلانتری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«از دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود.دانشگاه خوب یک ملت را سعادتمند میکند و دانشگاه غیراسلامی ، دانشگاه بد ، یک ملت را عقب می‌زند.»امام خمینی (ره).
انتشار خبر مسرت بخش و غرور آفرین معرفی دانشگاه یاسوج به عنوان دومین دانشگاه برتر کشور نام استان تاریخ ساز و غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد را در دنیای علم و دانش طنین انداز نمود.
موسسه معتبر علمی- آموزشی تایمز در ویرایش ۲۰۲۰ خود که اخیرا منتشر شده است براساس ارزیابی بعمل آمده برمبنای شاخص های مهم و تاثیرگذار اسامی ۵۰۰ دانشگاه معتبر جهان را معرفی که در این بین اسامی ۴۰ دانشگاه کشور عزیز و همیشه سربلندمان ایران به چشم میخورد.
در رتبه بندی موسسه یاد شده دانشگاه یاسوج در ارزیابی بعمل آمده در بین ۱۳۹۶ دانشگاه از سراسر جهان جزء۰۰ ۵ دانشگاه منتخب جهان و دومین دانشگاه برتر ایران معرفی شده است که در برخی شاخص ها موفق به کسب رتبه اول کشور هم شده است.
اینجانب این موفقیت کم نظیر و معنا دار را که پیام خاص خود را در بردارد به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، وزیر محترم علوم ،تحقیقات و فناوری ،ریاست محترم دانشگاه، هیات رئیسه و اساتید گرانقدر و پرتلاش دانشگاه یاسوج که عامل اصلی کسب این افتخار تاریخی و حرکت جهادگونه هستند، دانشجویان عزیز و بویژه مردم فهیم و شرافتمند استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. بی‌شک نقشه راه آینده استان از دل مجاهدت ها و تلاش علمی دانشگاهیان عزیز استان طراحی و اجرا می‌گردد.
توفیق روز افزون همه عزیزان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار