بازدید سرزده استاندار از دو دستگاه دولتی
صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازدیدی از دو دستگاه دولتی در مرکز استان داشت که در این بازدیدها علاوه به موارد معمول مرتبط با دستگاه ها برخی حواشی هم وجود داشت که باعث تذکر استاندار به مدیران این دستگاه ها شد.
کد خبر: ۷۸۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 16 September 2019
صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازدیدی از دو دستگاه دولتی در مرکز استان داشت که در این بازدیدها علاوه به موارد معمول مرتبط با دستگاه ها برخی حواشی هم وجود داشت که باعث تذکر استاندار به مدیران این دستگاه ها شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری از سازمان جهاد کشورزی استان و اداره کل آموزش و پرورش بازدید نمود که در هر دو دستگاه ضمن سرکشی از دوایر این دستگاه ها مهمترین اولویت خود را پیگیری مطالبات بازنشستگان اعلام کرد و از مدیران ارشد هر دو دستگاه خواست که در جهت تامین مطالبات بازنشستگان خود چابک تر و پیگیرتر تلاش کنند.
کلانتری افزود : دور از انصاف است ، کارمندانی که سال های زیادی از جوانی خود را صرف خدمت رسانی به مردم کرده اند اکنون منتظر بمانند برای دریافت مطالبات خود .
در خصوص مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی که گویا تاکنون مشکلات زیادی داشته است ، استاندار از گشایش هایی برای تامین اعتبار بخشی از این مطالبات گفت و خطاب به رئیس جهاد کشاورزی استان بیان کرد که با افزایش تلاش هایش در روند پرداخت این مطالبات سرعت ایجاد کند.
در بازدید کلانتری از آموزش و پرورش هم اولویت اول بحث بازنشستگان بود که وی خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش خواست که در جهت پرداخت مطالبات آن ها نهایت تلاش خود را بنماید.
 
بازدید اول : سازمان جهاد کشاورزی 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید اول به سراغ سازمان جهاد کشاورزی رفت که البته در بدو ورود اتاق میز خدمت این سازمان بسته بود !
حسین کلانتری در ادامه از برخی دوایر این دستگاه دولتی بازدید کرد که در بیشتر این دوایر کارمندان یا در حال خوردن صبحانه بودند و یا در تدارک آن!
وی سپس در اتاق رئیس سازمان حاضر شد که گویا تاج الدینی رئیس جهاد کشاورزی در مسیر حرکت به سمت یکی از ادارات زیر مجموعه برای شرکت در جلسه تودیع و معارفه بود که به محل خدمت خود برگشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خواستار حضور همه معاونین این دستگاه در محل تشکیل نشست شد.
وی در جمع رئیس و معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: باید میز خدمت پیشگام فعالیت های روزانه هر دستگاه باشد.
حسین کلانتری ، افزود: جلوگیری از سرگردانی مراجعین، فعالیت اصولی دستگاه ها را طلب می کند و  یکی از کارکردهای میز خدمت، نجات مراجعین از سرگردانی است.
مطالبات بازنشستگان اولویت استاندار / اداره دولتی محل صبحانه خوردن نیست / اعلام حمایت استاندار از مدیر کل در مواجه با فشارهای انتخاباتی ! + تصاویر و فیلم

کلانتری تصریح کرد: تسهیل در دسترسی به واحد مورد نظر از دیگر کارکردهای میز خدمت است.
کلانتری با اشاره به اینکه ارزیابی لازم نیز باید در حوزه مراجعین و تقویت واحد های پر مراجعه انجام شود، گفت: میز خدمت هر دستگاه باید روزانه، پیشگام سایر بخش های هر دستگاه شروع به فعالیت کند.
استاندار به حوزه مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: گشایشی هایی در این محور انجام گرفته و باید پیگیری برای پرداخت ۵۰ درصد اولیه انجام شود و سپس تکمیل پرداخت را داشته باشیم.
کلانتری خرید غلات، توجه به ذخایر استراتژیک، پرداخت پول گندم و ساماندهی حوزه گوشت را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: جهاد کشاورزی گزارشی را در این راستا ارائه خواهد کرد.
استاندار با اشاره به اینکه باید افزایش ظرفیت سازی تولید گوشت مرغ در استان را داشته باشیم، بیان کرد: از یک طرف از تامین ۴۰ درصدی گوشت مرغ از طریق استان خبر می دهیم و از طرفی ۵۵ واحد مرغداری ما راکد است.
وی افزود: باید واحد های دارای ظرفیت حوزه مرغداریها فعال شود و ساماندهی تولید به شکل عملیاتی را داشته باشیم.
کلانتری با بیان اینکه نزدیکی به فصل بارش ها آمادگی جهاد کشاورزی را طلب می کند، ابراز کرد: نباید دیگر شاهد تکرار مشکلات و آسیب های سیل سال گذشته و اوایل امسال باشیم و رفع مشکلات در این راستا ضروری است.
وی خواستار نظارت مناسب برای ارائه تسهیلات و کمک های بلاعوض به واحد های کشاورزی آسیب دیده در سیل شد.
استاندار رصد و نظارت بر ادارات شهرستانی و بخش ها را یک نیاز دانست و گفت: معاونین جهاد کشاورزی نیز  بازدید از شهرستان ها و بخش ها را در دستور کاری خود داشته باشند.
اداره محل صبحانه خوردن نیست!
بازدید دوم : اداره کل آموزش و پرورش
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید دوم از اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد که در ابتدای کار به سراغ دوایر این اداره کل رفت و از نزدیک اقدامات آنان را مورد بررسی و بازدید قرار داد.
البته در ابتدای این بازدید وی باز هم اولویت را به بازنشستگان داد و از دایره بازنشستگان بازدید کرد و سپس به سراغ دیگر دوایر رفت .
وی بیشتر وقت را در دایره مربوط به فعالیت های نماز جماعت مدارس داشت و از مسئولین دایره مذکور ریز برنامه های آموزش و پرورش در مدارس در خصوص چگونگی فعالیت های مربوط به اقامه نماز را پیگیری کرد.
حسین کلانتری در ادامه در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش حاضر و ضمن گوش دادن به سخنان مدیر کل و معاونین توصیه هایی هم به آن ها نمود.
ارائه گزارش عملکرد آموزش و پرورش
هادی زارع پور در این نشست افزود: برخی از فضاهای آموزشی استیجاری در مرکز استان قرار دارد و با توجه به مهاجر پذیری، سالانه قریب به ۳۰۰۰ نفر به تعداد دانش آموزان مرکز استان افزوده می شود.
زارع پور با بیان اینکه ۳۰۲۰ مدرسه در استان فعال است، عنوان داشت: ۹۱۲۲ کلاس درس پوشش آموزشی دانش آموزان را اجرایی خواهند کرد.
زارع پور به تجهیز مدارس حاشیه شهر استان اشاره کرد و عنوان داشت: یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان توزیع تجهیرات در مناطق حاشیه شهر را خواهیم داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از افزایش ۳ ‌درصدی دانش آموزان استان در سال جدید خبر داد و اظهار کرد: تعداد دانش آموزان سال تحصیلی جدید به بیش از ۱۶۰ هزار نفر خواهد رسید.
وی افزود: ۴۸ ‌درصد دانش آموزان استان را دختران و ۵۲ ‌درصد را پسران تشکیل می دهند.
زارع پور با اشاره به تدوین برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: همچنین برش شهرستانی و مدرسه ای این سند تهیه شده و پوشش ۲۲  برنامه در قالب ۱۰۰۰ فعالیت را خواهیم داشت.
وی همچنین تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و پوشش پرداختی مطالبات بازنشستگان را از دیگر هدفگذاری ها دانست.
مطالبات بازنشستگان اولویت استاندار / اداره دولتی محل صبحانه خوردن نیست / اعلام حمایت استاندار از مدیر کل در مواجه با فشارهای انتخاباتی ! + تصاویر و فیلم

تذکرات جدی انتخاباتی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران آموزش و پرورش حق جانبداری از نامزدها در انتخابات آتی را ندارند، گفت: حتی با مدیر متخلف مدرسه‌ نیز قاطعانه برخورد می‌کنم.
حسین کلانتری پس از سخنان مسئولین آموزش و پرورش اظهار داشت: نباید اجازه دهید آموزش و پرورش پایگاهیک فرد و نامزد انتخاباتی خاص شود و از هرگونه انتصاب جهت‌دار در سطوح مختلف خودداری کنید.
وی خطاب به هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با درایت و تدبیر مسائل و موضوعات را پیگیری کنید و در صورتی جایی نیاز بود برخورد کنید زیرا برخورد قاطع سبب می‌شود حساب کار دست دیگران بیاید.
کلانتری با تاکید بر اینکه رسالت آموزش و پرورش پرداختن به نظام تعلیم و تربیت است، ابراز کرد: آرمان امام(ره)، فرامین رهبری و برنامه‌های دولت مد نظر مسئولان باشد و تکلیف ما برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در امنیت و سلامت است.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بخش عمده‌ای از سیاست برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات بر دوش آموزش و پرورش بوده که باید بی طرفی و قانون‌مداری را حفظ کنیم.
کلانتری با اشاره به اینکه در صورت انتخاباتی شدن فضا مردم متضرر می‌شوند، خاطرنشان کرد: معاونان و روسای شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش توجیه شوند و هرچند مدیرکل این دستگاه نیروی امین هستند و نظارت دارند.
وی بیان کرد: بدون تعارف خودم نظارت دارم و از دستگاه‌های مسئول گزارش گرفته و تیم‌های ویژه برای بررسی این موضوعات تشکیل داده و به جد دنبال می‌کنم و اگر مدیر منطقه‌ و مدرسه‌ای  نگاه خاص داشته باشد بدون شک برخورد می‌کنم.
کلانتری با اشاره به اینکه در صورت برخورد مدیرکل آموزش و پرورش با متخلفان به جد مورد حمایت قرار می‌گیرد، افزود: نباید خدمات مجموعه آموزش و پرورش با وجود تلاش‌های شبانه روزی توسط کارهای بی تدبیرانه یک نفر در گوشه‌ای زیر سوال برود.
 حمایت از مدیر کل در مواجه با فشارهای انتخاباتی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
اقای استاندار ای کاش از بنیاد مسکن شهرستان هم بازدید میکردی چند بار رفتم اونجا تا ۹ صبح پشت در رئیس می موندیم می گفتن داره صبحانه میخوره ساعت ۱۰ میریم میگن جلسیه خدا کمک کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار