در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد
فرماندار بویراحمد در نشست امروز شورای اداری حضور کاروان نوآوران سلامت و تیمی از پزشکان حاذق و مجرب با محوریت دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش مارگون را فرصت مغتنمی برای خانواده های کم بضاعت و فاقد بنیه مالی و اقتصادی دانست.
کد خبر: ۷۸۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ 17 September 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد در حالی برگزار شد که بر خلاف نشست قبلی این شورا و پس از تذکر فرماندار نسبت به لزوم حضور روسای ادارات در این نشست ، با حضور کامل تر اعضای اصلی در قالب مدیران دستگاه ها همراه بود.
انتقاد از نمایشگاه پاییزی یاسوج
فرماندار بویراحمد از فرآیند برپایی نمایشگاه عرضه محصولات پاییزی در بلوار قرنی شهر یاسوج که بدون هماهنگی با متولیان امر و بدون پیش‌بینی زیرساخت‌ها و امکانات اولیه سبب نارضایتی عمومی و سد معبر در یکی از شلوغ‌ترین و پرترددترین مسیرهای شهری یاسوج شده و گلایه‌مندی پلیس و شهروندان را نیز به دنبال داشته است، انتقاد کرد.
شاهرخ کناری ،یادآور شد: با توجه به گزارشهای رسیده و ارزیابی های صورت گرفته اجناس و کالاهای موجود در این نمایشگاه فاقد کیفیت لازم و حتی در برخی اجناس نیز با قیمتی بالاتر از سطح بازار عرضه شده که این مهم از سوی دستگاه های متولی و ناظر نیز تایید شده است.
انتقاد از نمایشگاه پاییزی یاسوج / قاضی زاده هاشمی به مارگون می آید

کناری تصریح کرد: مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز با بازرسی ها و نظارتی که از غرفه ها انجام داده بسیاری از کالاها و مواد غذایی در این نمایشگاه را فاقد کیفیت لازم بهداشتی دانسته و خواستار جمع آوری برخی غرفه های موجود شده است.
 وی بیان کرد: متولیان امر بویژه حوزه صنعت و معدن و اصناف باید برای برپایی نمایشگاهی با چنین وضع نابسامان که بدون هماهنگی و زیرساخت های لازم ازجمله در حوزه ترافیک و پارک خودروها زمینه ناامنی و نارضایتی شهروندان و گلایه مندی مسئولان و برخی اعضای شورای تامین شهرستان را فراهم کرده باید پاسخگو باشند.
نمایشگاه پاییزه اوایل هفته جاری در قالب ۲۲۰ غرفه در بلوار قرنی و جنب ترمینال شهر یاسوج برپا شده و تا اواخر این هفته ادامه دارد.
حضور کاروان نوآوران سلامت فرصتی که باید قدر دانست
فرماندار بویراحمد همچنین در نشست امروز شورای اداری حضور کاروان نوآوران سلامت و تیمی از پزشکان حاذق و مجرب با محوریت دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش مارگون را فرصت مغتنمی برای خانواده های کم بضاعت و فاقد بنیه مالی و اقتصادی دانست و گفت: قرارگاهی برای هماهنگی ها و تعامل بیشتر بین دستگاهی برای حضور فعال این تیم پزشکی در شهرستان تشکیل شده است.
کناری یادآور شد: وظایف و ماموریت های هر دستگاهی عضو این قرارگاه بویژه دستگاه های خدمات رسانی و امدادی برای استقبال از این تیم پزشکی نیز مشخص شده است.
انتقاد از نمایشگاه پاییزی یاسوج / قاضی زاده هاشمی به مارگون می آید

وی افزود: این تیم پزشکی قرار است به مدت بیش از سه ماه در مناطق محروم از جمله بخش های مارگون و لوداب حضور یابند و در این مدت به بیش از ۷۰ تا ۸۰ نفر روز نیز خدمات رسانی کنند.
کناری این تیم های پزشکی را بیشتر در حوزه دندان پزشکی و چشم پزشکی با محوریت قاضی زاده هاشمی ذکر کرد.
فرماندار بویراحمد گفت: روزانه حدود ۱۵پزشک در بخش های مختلف درمانی از جمله دندان پزشکی و چشم پزشکی آماده ویزیت و خدمات درمانی به مردم خواهند بود.
هماهنگی و تعامل برای آغاز مهر و شروع کلاس ها
فرماندار بویراحمدهمچنین بر ضرورت هماهنگی،تعامل وهمکاری تمامی دستگاه های خدمات رسان، نیروهای امدادی و انتظامی برای شروع با نشاط کلاس های درس و آغاز ماه مهر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه های خدمات رسانی شامل برق، آب، گاز و مخابرات نیز حق قطعی این خدمات را در روز شروع کلاس ها ندارند.
وی گفت: هر گونه حفاری و کنده کاری نیز از سوی دستگاه های خدمات رسانی بویژه در هفته اول برگزاری کلاس ها ممنوع است.
انتقاد از نمایشگاه پاییزی یاسوج / قاضی زاده هاشمی به مارگون می آید

رئیس شورای اداری بویراحمد ادامه داد: برخی کمبودها در حوزه نیروی انسانی و مقطع ابتدایی در این شهرستان نیز تا حدود زیادی مرتفع شده و نگرانی برای خانواده ها و آموزش و پرورش بویراحمد در این زمینه وجود ندارد.
وی تصریح کرد: بر اساس اعلام آموزش و پرورش بویراحمد بیش از ۷۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و با احتساب مدارس استثنایی، عشایر و پیش دبستانی امسال در شهرستان بویراحمد مشغول تحصیل خواهند شد.
هماهنگی برای گرامیداشت هفته پرشکوه دفاع مقدس
فرماندار بویراحمد همچنین با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و رژه ۳۱ شهریور نیز خواستار توجه ، همکاری و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی در این راستا شد.
کناری تاکید کرد: امسال با توجه به اینکه برگزاری رژه باشکوه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور به صورت استانی و به میزبانی مرکز استان برگزاری می شود ضرورت هماهنگی و آمادگی بیش از پیش دستگاه های مختلف بیش از سال های گذشته را می طلبد.
فرماندار بویراحمد گفت: مکان برگزاری رژه های نیروهای مسلح امسال از میدان عدل به خیابان ارتش و حدفاصل حسینیه ثارالله تا سپاه فتح استان پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار