کد خبر: ۷۸۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 17 September 2019

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون درمان و برخی مسئولان دانشگاه از درمانگاه شبانه روزی در حال فعالیت شهدای جهاددانشگاهی بازدید کرد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا در این بازدید ضمن اینکه دکتر "پرویز یزدانپناه" در جریان مسایل و مشکلات این درمانگاه قرار گرفت، سید محمد قائم کاظمی، رئیس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از روحیه جهادی و احساس مسئولیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهت حل مشکلات این مرکز درمانی تقدیر و تشکر می کنم.
وی اظهار کرد: امیدوارم که با همکاری بیش از پیش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هر چه زودتر مسایل و مشکلات درمانگاه جهاددانشگاهی یاسوج حل شود تا بتواند خدمات بهتر و بیشتری را به مردم و مراجعه کنندگان ارائه کند.
کاظمی در پایان بیان کرد: با حضور دکتر یزدانپناه در راس مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان مطمئنا آینده روشنی در انتظار این دانشگاه است.
به گزارش ایسنا، درمانگاه جهاددانشگاهی با در نظر گرفتن خلاء های موجود در استان در زمینه درمان سرطان پستان و سقط های مکرر راه اندازی شده و که با برخی مشکلات مواجه بود و دکتر یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان شخصا در این درمانگاه حضور یافت، از نزدیک مسایل و مشکلات این درمانگاه را بررسی و دستورات لازم را برای صدور مجوزهای مورد نیاز داده است.

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از درمانگاه جهاددانشگاهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار