کد خبر: ۷۸۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ 17 September 2019
 فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: لایروبی کانالها و مسیر سیلابها باید تا قبل از آغاز بارندگیها و از هم اکنون انجام شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، شاهرخ کناری بعدازظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد افزود: دستگاههای متولی و شهرداران باید اقدامات لازم را در این راستا آغاز کنند.
وی بیان داشت: دستگاهها با اقدام به موقع می توانند از بسیاری از مشکلات پیشگیری کنند و تعهد در انجام کارها و تلاش مضاعف در خدمت به مردم سبب توسعه و پیشرفت در همه بخشها می شود.
کناری همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاههای فصلی در استان اظهار داشت: نمایشگاهها باید به گونه ای باشند که اجناس با کیفیت بالا و قیمت پایین تر از بازار به مردم ارئه شود اما متاسفانه گاهی در نمایشگاهها اجناس بی کیفیت و با قیمت بیشتر از بازار به مردم ارائه می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع ایمنی در جاده کمربندی شهر یاسوج تصریح کرد: باید از مشکلاتی که در گذشته رخ داده است جلوگیری شود و موضوع ایمنی جاده کمربندی یاسوج نیز بر طرف شود.
فرماندار بویراحمد همچنین با اشاره به لزوم توجه ویژه به زائرین اربعین حسینی گفت: حسینیه‌ها، امامزاده‌ ها و مساجدی که در مسیر زوار حرم مطهر امام حسین (ع) هستند، باید تلاش کنند که امکانات لازم به لحاظ گرمایشی و سرمایشی را فراهم کنند.
کناری افزود: موضوع امنیت جاده‌ها و مسیر زوار اربعین حسینی نیز باید مدنظر قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: در مراسم رژه نیروهای مسلح نیز که ۳۱ شهریور ماه برگزار می شود، دستگاهها حضور فعال داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار