از کسی که عمری را در عرصه فعالیتهای عمرانی سپری کرده بود و با تمام زوایای کاری در حوزه اجراء آشنایی داشت چنین انتظاری میرفت و انصافا امروز به هر جایی از کهگیلویه بزرگ نگاهی بیندازی متوجه کارهای عمرانی و زیر بنایی انجام گرفته و در حال انجام خواهی شد.
کد خبر: ۷۸۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 18 September 2019

مطلبی که  رادامه آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

سردار هاشمی پور از شعار تا عملکرد
بی شک سردار هاشمی پور از معدود نمایندگانی بود که در شرایط سخت اقتصادی کشور از جمله تحریم ها ، محقق نشدن بودجه عمرانی کشور و کمبود اعتبارات توانست بیشتر شعارهای انتخاباتی خود را جامه ی عمل بپوشاند و کهگیلویه بزرگ را در ریل رونق و توسعه زیربنایی و عمرانی قرار دهد.
تحقق این شعارها در نگاه بسیاری از کارشناسان و اهل فن با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور کاری بسیار سخت و غیر محتمل بود اما جدیت،پشتکار و اراده راسخ سردار هاشمی پور در کنار روابط گسترده ی ایشان با سطوح مدیریتی ارشد کشور بویژه در حوزه اجرایی سبب گردید تا اکثر این شعارها به خود رنگ واقعیت گرفته و به مرحله عملیاتی و اجرایی برسند.
اصولا از کسی که عمری را در عرصه فعالیتهای عمرانی سپری کرده بود و با تمام زوایای کاری در حوزه اجراء آشنایی داشت چنین انتظاری میرفت و انصافا امروز به  هر جایی از کهگیلویه بزرگ نگاهی بیندازی متوجه کارهای عمرانی و زیر بنایی انجام گرفته و در حال انجام خواهی شد.
تلفیق اراده و تجربه در کنار استفاده از روابط گسترده با سطوح مختلف مدیریتی باعث گردید هاشمی پور در تحقق بخشیدن بیشتر شعارهای انتخاباتیش موفق نشان دهد و ثمره این عملکرد را میتوان در حوزه های مختلف از جمله ورزش،صنعت،راه،بهداشت،برق،  آب و ........به وضوح دید.
بی انصافی است اگر بخواهیم پیشرفت پتروشیمی دهدشت را نبینیم،نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک را نبینیم،آب رسانی به چهار شهر را نبینیم،راهها را نبینیم،آب رسانی به حومه غربی را نبینیم ،گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک را نبینیم،سد آبریز را نبینیم،چمن های مصنوعی در جای جای حوزه انتخابیه را نبینیم،سالن های ورزشی را نبینیم و دهها و صدها پروژه ریز و درشت دیگر را نبینیم.
ان شاءالله با شناختی که از مردم فهیم،قدرشناس و زمان شناس کهگیلویه بزرگ دارم معتقدم همانطور که تا الان به فرزند خدوم و توانمند خود اعتماد کرده و او را همراهی نموده اند،زین پس نیز همراه و هم دل سردار هاشمی پور  را تا رسیدن به نقطه ای از پیشرفت که در خور شان کهگیلویه بزرگ میباشد همراهی خواهند کرد.
در پایان لازم میدانم از مساعدت سردار هاشمی پور برای بهسازی امام زاده علی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و سایر مساعدتها به حوزه سادات که در دیدار اخیرش از این منطقه مصوب گردید صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
سید مجتبی ربانی مشاور حقوقی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی‌
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
درود بر میرزای بزرگ
مخاطب
|
-
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
هیچ محکمه ای بالاتر و صادق تر از وجدان نیست.
ذات هر کسی را خداوند بهتر می شناسد. امیدوارم خداوند جزای هر کس را به موقع تسلیم کند.
ط م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
دقیقا این فرزند خدوم و توانمند چ کاری انجام داده
,.........
هیچ فرقی با موحد نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار