در رد توجیهات شهردار یاسوج و دیگر شهرداران
هر چند شهردار یاسوج همانند دیگر همکارانش در شهرهای دیگر سعی در توجیه این امر نمود اما واکنش سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به این اقدام از توجیه پذیر نبودن این اقدام حکایت دارد .
کد خبر: ۷۸۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 19 September 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چند روزی است که موضوع حذف نام شهدا از تابلوهای نامگذاری کوچه ها و خیابان ها در کشور سر تیتر بسیاری از خبرها است که البته گمان می شد این اتفاق فقط در شهر تهران و کلان شهرها باشد اما گویا این موضوع در یاسوج هم رخ داده است.
هر چند شهردار یاسوج همانند دیگر همکارانش در شهرهای دیگر سعی در توجیه این امر نمود اما واکنش سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به این اقدام از توجیه پذیر نبودن این اقدام حکایت دارد .
فیلم : واکنش سردار خرمدل به حذف نام شهدا از تابلوها

لازم به توضیح است شهردار یاسوج در توضیح این اشتباه در شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در پاسخ به سوالی مبنی بر حذف نام شهید از تابلوهای سطح شهر یاسوج که در فضای مجازی به آن پرداخته شده گفت: نداشتن نام برای خیابان‌ها و میادین سطح شهر یاسوج نقیصه بزرگی بود  که در کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر بر نام‌گذاری این میادین تاکید شد اما در اثر سهل‌انگاری شرکت سازنده تابلوها که در خارج از استان است نام شهید از برخی تابلوها حذف شده بود.

شهردار یاسوج با بیان اینکه سال گذشته ۴۶۰ تابلو نصب شد که براثر سهل‌انگاری شرکت سازنده واژه شهید در ۴ یا ۵ تابلو حذف شده بود، بیان کرد: یکسال پیش در مراسم نمادینی تابلو یکی از معابر سطح شهر یاسوج(گلزار علی‌کرم شفیعی) نصب شد که متوجه حذف نام شهید از این تابلو نشدیم اما به محض اطلاع از این موضوع سریع دستور اصلاح دادیم و در کمتر از دو روز اصلاح شد.

وی با تاکید بر اینکه حذف نام شهدا از تابلوها مربوط به سال گذشته بوده که اصلاح شد، گفت: به کمیسیون نام‌گذاری شهرداری تاکید کردیم در این خصوص دقت لازم را داشته باشد، حتی به شرکت سازنده هم تذکرات لازم داده شد.

این مسوول بیان کرد: متاسفانه موجی در کشور مبنی بر حذف نام شهدا از معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها به راه افتاده و یاسوج هم شامل آن شده اما آن چیزی که در فضای مجازی علیه مرکز استان راه افتاده وجود ندارد و دقت لازم انجام می‌شود که این مورد سهل‌انگاری شرکت سازنده تکرار نشود.

 

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خدایا رحم کن به این مردمو سر اینا رو از سرشون کم کن که نه دنیایی برامون گذاشتن نه دینی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار