امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز گفت: ایران اسلامی، فرمول مذاکره را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده است.
کد خبر: ۷۸۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 20 September 2019

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز گفت: حمله سنگین یمنی ها به دو پالایشگاه عربستان سعودی رسوایی بزرگی را برای کشورهای غربی و به خصوص آمریکا به دنبال داشت و بر اساس گزارش هایی که مخابره شده است، این حمله بسیار غیر منتظره و تاثیرگذار بوده است .

به گزارش"تابناک" وی افزود: کشتار بی رحمانه مردم کشور یمن در سال های اخیر از بزرگترین جنایت های رژیم آل سعود بوده و آن ها حتی به کودکان نیز رحم نکردند و این پاسخ کوبنده به تمامی این جنایت ها بود.

وی گفت: رژیم سعودی شب و روز بر سر مردم یمن بمب ریخت و بیمارستان ها و مدارس را بر سر بیماران و دانش آموزان خراب کردند اما کشورهای به ظاهر متمدن و دستگاه های بین المللی و حامی حقوق حیوانات نه تنها این کشتار را محکوم نکردند بلکه دائم از جنایتکاران حمایت کردند.

وی تصریح کرد : به گفته سخنگوی انصار الله یمن ۱۷ کشور در کنار عربستان در جنگ شرکت کردند و چنین شکستی برای عربستان بی سابقه بوده است .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد : انصارالله اعلام کرد که ما تاسیسات عربستان را هدف قرار دادیم ولی آمریکا و عربستان می گویند کار ایران است.

وی گفت: برای آن ها سرشکستگی است که بگویند یمن این کار را کرده است و به همین دلیل به دنبال یک کشور مقتدر و سطح بالا نظیر ایران گشتند.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: اگر روزی آمریکا و دشمن دیگری در چند قدمی مرزهای ایران اسلامی ایران حاضر شود ما امت اسلامی به فرمان رهبری ریاض را باقی نخواهیم گذاشت .

وی بیان کرد: کشورهای سعودی و رژیم صهیونیستی و امارات می دانند آن ها قربانیان حمله احتمالی آمریکا خواهند بود .

حجت الاسلام والمسلمین  موسوی فرد گفت: ما مردم ولایت مدار استان خوزستان اعلام می کنیم، مذاکره با آمریکا را در هر سطحی مخفیانه یا آشکار نمی پذیریم.

وی همچنین به حذف نام شهدا از برخی تابلو های سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: شهردار تهران باید نسبت به تغییر نام شهدا از ملت ایران عذرخواهی کند؛. چرا که اگر کشور ما اکنون مقاوم و مقتدر است به برکت خون شهدا است.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز به موضوع اشرافی گری در جامعه اشاره داشت و گفت: یکی از شاخصه های اصلی نظام اسلامی مبارزه با اشرافی گری ، تجمل گرایی و ترویج سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی در بین مسئولان و کارگزاران است.

وی افزود: امام خمینی(ره)  فرمودند که مسئولان از مردم دور نشده و روحیه اشرافی گری نداشته باشند به همین دلیل اشرافی گری اولین آسیب به چالش کشیدن انقلاب اسلامی است ؛ اگرمسئولان به سمت اشرافی گری میل پیدا کنند برابر دشمن تسلیم شده اند.

امام جمعه اهواز گفت: دیگر  آسیب های اشرافی گری تضعیف روحیه انقلابی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و انحراف از جریان انقلاب نیز از دیگر آسیب های اشرافی گری است که باید با آن برخورد شود .

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: براندازی نظام آفتی است که اگر مسئولان میل به اشرافی گری داشته باشند به آن دامن زده اند .

وی تصریح کرد : باوجود تمامی  مشکلات اقتصادی، برخی ها حقوق های بالای ۷۰۰ میلیون ریال می گیرند اما در نقطه مقابل کارگران تنها با ۲۰ میلیون ریال زندگی خود را می‌گذرانند در حالی که رهبر معظم انقلاب حقوق نجومی و اشرافی گری در بین مسئولان ممنوع است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مسئولان نظام اسلامی باید مانند طبقه ضعیف جامعه زندگی کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار