در جمع مردم دنا صورت گرفت/
زارعی گفت : اوایل مدیریت آقای شفایی در جهاد و کشاورزی شهرستان دنا به ایشان گفتم هر وقت توانستی بیل را برای آبیاری از دوش مردم کوخدان برداری من پیشانی تو را خواهم بوسید و امروز بعد از کلنگ زنی این کار را خواهم کرد .
کد خبر: ۷۸۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 22 September 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد؛ غلام محمد زارعی در مراسم کلنگ زنی آبیاری تحت فشار بیش از ۳۰۰ هکتار از باغات روستای کوخدان عنوان کرد : مردم این روستا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و اکنون مسئولین باید در راستای برطرف کردن مشکلات این روستا گام بردارند .

زارعی گفت : طبق شنیده ها هیچ کدام از مردم این روستا تحت پوشش دستگاههای امدادرسان نیستند و اگر هم باشند به تعداد بسیار محدود است ، این مردم اعتقاد دارند با تلاش شخصی وابستگی به نهادهای عمومی را حذف خواهند کرد .

 

بوسه نماینده بویر احمد و دنا بر پیشانی یک مدیر مردمی+تصاویر



وی اضافه کرد: در شهرستان دنا بالغ بر ۴ هزار عملیات آبیاری تحت فشار و قطره ای و ۳۰۰ هکتار عملیات انتقال آب اجرا شده است و بنا به نیاز مردم روستای کوخدان برای ۳۰۰ هکتار عملیات آبیاری قطره ای کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت : اوایل مدیریت آقای شفایی در جهاد و کشاورزی شهرستان دنا به ایشان گفتم هر وقت توانستی بیل را برای آبیاری از دوش مردم کوخدان برداری من پیشانی تو را خواهم بوسید و امروز بعد از کلنگ زنی این کار را خواهم کرد .

 نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم کوخدان بسیار بزرگوار و شریف هستند ، که در زمینه های مهم فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی پیشرفت قابل توجهی داشته اند .

انتهای پیام/

بوسه نماینده بویر احمد و دنا بر پیشانی یک مدیر مردمی+تصاویر

بوسه نماینده بویر احمد و دنا بر پیشانی یک مدیر مردمی+تصاویر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بیمارستان سی سخت هم تا الان سه بار کلنگ زنی شده...ی بنده خدا میگفت خنده معنی دار،الان باید بگیم عجب چه بوسه معنی داری...همراهان گرامی لحظه به لحظه به انتخابات مجلس نزدیک تر میشویم لطفا بوسه ها را آبدارتر،وعده هارا پروپیمان تر،مراسمات فاتحه را طولانی تر نموده باشد رستگار شوید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار