کد خبر: ۷۸۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 22 September 2019
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه معنویت در بین نسل جوان سبب پویایی، تحرک، نشاط و صلابت جامعه و استمرار فرهنگ متعالی ایرانی- اسلامی می‌شود.
به گزارش تتبناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، غلام‌محمد زارعی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این هفته فرصتی مغتنم و ارزشمند برای تبیین ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی، بازنگری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان انقلاب با ارزش‌ها و مضامین ارزشمند دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر لزوم احیای کامل ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: این ارزش‌های حیات‌بخش با خون شهیدان، فداکاری جانبازان، مقاومت آزادگان و صبوری خانواده‌های معظم آنها گره خورده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره داشت و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه معنویت در بین نسل جوان سبب پویایی، تحرک، نشاط و صلابت جامعه و استمرار فرهنگ متعالی ایرانی- اسلامی می‌شود.

زارعی بیان کرد: دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام در هیچ شرایط و زمانی از تاریخ پر افتخار کشورمان حذف نمی‌شود و تکریم خانواده‌های صبور آنها، باید همواره از بزرگ‌ترین افتخارات زندگی ما باشد.

وی در پایان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، گفت: هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و ولایی استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک می‌گوییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار