رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جانمایی استقرار اورژانس در مسیرهای سفر اربعین در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ 22 September 2019

دکتر محمدامین زرگر در جلسه کارگروه بهداشت و درمان استان که امروز (31 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمان سیلاب، اظهار کرد: در مجموع در زمان سیلاب، 30 دستگاه آمبولانس در مناطق سیل‌زده مستقر شدند و از ظرفیت سه فروند بالگرد استفاده شد و در مجموع 43 سورت پرواز انجام شد.

وی افزود: همچنین بیمارستان صحرایی با ظرفیت 50 تخت بستری، آزمایشگاه و دندانپزشکی برپا شد و تیم‌های واکنش سریع نیز در مناطق سیل‌زده و صعب‌العبور خدمات لازم را ارائه دادند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هماهنگی خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان انجام شد و در مجموع 3 هزار و 857 ماموریت انجام دادیم.

زرگر عنوان کرد: درست است که کمبود و مشکلاتی داشتیم اما سعی شد که از این مشکلات به عنوان درس استفاده شود که مشاهده کردیم در زلزله مسجدسلیمان، نیروهای ما آمادگی لازم را داشتند.

وی با توجه به پیش رو بودن راهپیمایی اربعین حسینی، بیان کرد: از 13 مهرماه اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد. جانمایی استقرار اورژانس از مسیر اهواز تا مرز چذابه، اندیمشک تا اهواز و شوش تا چذابه انجام شده است و بیمارستان صحرایی نیز برپا خواهد شد. همچنین جهت دسترسی خودروهای امدادی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار