امام جمعه ارومیه گفت: دشمن درصدد است که ثروت‌های معنوی و باقی‌مانده از دفاع مقدس را به یغما ببرد.
کد خبر: ۷۸۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 24 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر امروز در آئین دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه ترتیب یافت، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند که ثروت‌های باقی‌مانده از دفاع مقدس را که روحیه شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثارگری است، به یغما ببرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ما در مقابل استحاله فرهنگی ایستادگی خواهند کرد، ادامه داد: روحیه شهادت‌طلبی، ایثارگری، فداکاری در راه آرمان‌ها و ارزش‌ها مهم‌ترین سرمایه کشورمان است، اما دشمن درصدد است که این روحیه را در ایران اسلامی تضعیف کند.

امام جمعه ارومیه، دفاع مقدس را یکی از مواهب و نعمت‌های الهی دانست و اضافه کرد: اکنون ملت ما به این موضوع ایمان دارند، چرا که می‌بینند با الهام از آن ایام، توانستیم مقابل دشمنان نظام و انقلاب بایستیم و موفق شویم.

قریشی خاطرنشان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب را در مقابل گزندها و آسیب‌ها مقاوم کرده‌اند، بنابراین باید خداوند متعال را به خاطر این نعمت الهی به معنای واقعی کلمه شاکر باشیم، چرا که ایران اسلامی را در مقابل آسیب‌ها و گزندها مقاوم کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه همه مردم با محوریت امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس ایفای نقش کردند، گفت: آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا یادگاران آن روزهای باشکوه هستند، که دیدار با آنها وظیفه همه ما است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه حذف نام شهدا از کتب درسی هم با هدف کمرنگ کردن ارزش‌ها و آرمان‌ها انجام می‌گیرد، اضافه کرد: بنابراین باید در این زمینه هوشیار باشیم و دسیسه‌های دشمنان را در نطفه خفه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار