کد خبر: ۷۸۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 27 September 2019

شب گذشته به منزل یکی از نامزدهای انتخابات هیأت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد و از پیشکسوتان کشتی و داوران بین المللی کشتی کشور در شهرستان گچساران تیراندازی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از روز گذشته برخی تصاویر به همراه خبری در حال انتشار است که بنابر جزئیات منتشر شده ساعت ۴ بامداد پنج شنبه فرد یا افرادی ناشناس با یک دستگاه سواری پژو (مشاهدات همسایه ها و دوربین های مدار بسته ) و با اسلحه ساچمه زنی به منزل یکی از نامزدهای انتخابات هیأت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد تیراندازی و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان این محله از شهر شدند.
در این تیراندازی به ساختمان و پنجره ها و خودروی شخصی این نامزد انتخابات هیأت کشتی استان که چندین سال رئیس هیأت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند ،خساراتی وارد شد.
همچنین در برخی سایت های محلی و شبکه های مجازی آمده است : ضاربان با نصب دست نوشته ای بر روی درب منزل این پیشکسوت و نامزد انتخابات هیأت کشتی وی را تهدید به انصراف از نامزدی در انتخابات هیأت کشتی استان کرده اند و نوشته اند در صورت عدم انصراف به خانواده وی نیز آسیب می رسانند.(این دست نوشته ضمیمه صورتجلسه پلیس و پرونده قضایی تشکیل شده می باشد).
گفته شده چند ماه است هیأت کشتی استان بوسیله سرپرست اداره میشود و قرار بوده در مهرماه جاری انتخابات هیأت کشتی استان برگزار و رئیس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شود و اتفاق رخ داده با این موضوع مرتبط است.
همچنین در برخی سایت های محلی آمده است : این نامزد هیأت کشتی استان که با اصرار ورزشکاران این رشته نامزدی در انتخابات آتی را پذیرفته بود ، در گذشته از سوی افرادی که در تلاش برای تصاحب ریاست هیأت کشتی استان با وی رقابت داشته اند مورد تهدید قرار گرفته و خواستار انصراف وی از نامزدی هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد بوده اند و حتی مبالغی را به وی پیشنهاد داده بودند.
ظاهرأ مورد رخ داده تنها اتفاق پیرامون کشتی در استان نبوده و طی سالهای قبل از این قبیل رخدادها برای چند نفر از کسانیکه در حال فعالیت در حوزه ورزش کشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند اتفاقات مشابهی رخ داده است که از جمله میتوان به حمله ۴فرد نقابدار به ریاست هیأت کشتی شهرستان بویراحمد و ضرب و شتم شدید وی ، تیراندازی به خودروی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد و حمله به خودروی دبیر سابق هیأت کشتی استان می توان اشاره داشت. 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
وای خدا چقد ادما وحشی ودرنده شدن
آخ سی تراس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
مث او سال ک محمدزادنه و یاسوج خواسن بکشن ،،، احتمالا یو هم کارو.... بو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار