علی پور : کسانی که از تریبون های ملی برای حمله به موضوع جاده سیسخت استفاده کردند اگر هنگامی که درختان شلالدون باشت به علت بیماری نابود شدند ، از این تریبون استفاده می کردند ، اکنون وضعیت آن منطقه اینگونه نبود.
کد خبر: ۷۸۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 28 September 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی برخی انتقادات از خسارات منابع طبیعی در پروژه تعریض و چهاربانده کردن جاده شهر توریستی سیسخت ، فرماندار شهرستان دنا این انتقادات را بزرگنمایی دانست و گفت : در برخی خبرها از قطعی ۱۰ هزار اصله درخت خبر داده اند که این آمار اشتباه است و اصلا چنین چیزی وجود ندارد .
علی پور افزود : حفاظت از محیط زیست وظیفه همه ما است و البته توسعه منطقه هم همینطور لذا طبق قانون پیمانکار به ازای هر درخت قطع شده باید ۳ نهال کشت کند.
وی ادامه داد : هزاران هزار درخت در مناطق مختلف کشور سوخت و تخریب شد که اگر مدیران منابع طبیعی کمی حساسیت نشان می دادند و برنامه ریزی داشتند ، چنین خساراتی را شاهد نبودیم.
علی پور گفت : کسانی که از تریبون های ملی برای حمله به موضوع جاده سیسخت استفاده کردند اگر هنگامی که درختان شلالدون باشت به علت بیماری نابود شدند ، از این تریبون استفاده می کردند ، اکنون وضعیت آن منطقه اینگونه نبود.
فیلم ، متن کامل سخنان فرماندار دنا در پاسخ به انتقادات از جاده سیسخت
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
احسنت بر جناب علی پور، واقعا گل گفتین. این عده اگر واقعا دلسوز منابع طبیعی بودن اون موقع که روزی يک جا توی جنگل ها آتیش می‌گرفت و هزارن درخت میسوخت کاری میکردن، اینها فقط از سر اغماض و حسادت نمیخوان پیشرفت سیسخت رو ببینن و الا هر آدم عاقلی میدونه يک شهر توریستی با این حجم از ترافیک بالایی که هر سال داره و تصادفات زیادی توش میشه نیاز به جاده وسیع تری داره. واقعا شرم بر کسانی باد که احمقانه پی جوسازی برای منافع شخصیشون هستن، خدا لعنشتون کنه
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
احسن ودرود بر فرماندار گل گفتی منابع طبیعی که عرضه ندارن جلوی افتها و اتش سوزیها را بگیرن فقط مثل جنازه وقتی که مخبر های از خدا بی خبر گزارش بهشون میدن فوری بر روی شاخه های خشکیده حاضر میشن و خود را قهرمان می دانند حیف پول بیت المال که به اینها میدن اخه ای کیوها اگه درخت تو مسیر جاده قطع نشه چکارش کنند
دنای سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
بله در ست فرمودید .اگر در همین جاده یک خانواده با ماشین تصادف کنند ویکی از این خانواده از دنیا برود چه می شود قطعا جاده بادی برای مردم سی سخت کاری حیاطی است .
سی سخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
جناب علیپور از این تخریبها نترس وپیگیر باشد انشا ء الله که موفق باشید در میان ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار