کلانتری با اراده خود یا سلب اراده بوسیله نمایندگان، مدیری را کنار گذاشت که با تجربه و قانونمداری مانع تعاملات نامطلوب انتخاباتی بود.
کد خبر: ۷۸۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 28 September 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، زریر حجتی فعال رسانه ای طی یادداشتی نوشت : در اثبات بی تدبیری دولت، بی کفایتی وزیر راه و نیز عدم استقلال استاندار کهگیلویه و بویراحمد همین بس که مدیری با تجربه و پرتلاش در اداره کل راه و شهرسازی بر خلاف منافع عامه و مصلحت نظام کنار گذاشته می شود تا بستر قانون گریزی در انتخابات فراهم شود!

کلانتری گفته بود که سرباز نظام است و انتخابات را ناموس مردم دانسته و از آن حراست خواهد کرد و به همین جهت موجی از امید در میان توده های مردم بوجود آورد اما با این عزل و انتخاب در منظر افکار عمومی، نقض سخن کرد و مردود شد.

کلانتری با اراده خود یا سلب اراده بوسیله نمایندگان، مدیری را کنار گذاشت که با تجربه و قانونمداری مانع تعاملات نامطلوب انتخاباتی بود.
 مدیر کل سابق راه و شهرسازی به تعبیر خودش و بجرم تن ندادن به ذلت تمکین از سیاسیون، قربانی قانونمداری و عدالت شد و همین دو جمله کوتاه و تلویحی اش در مراسم تودیع و معارفه گویای ناگفته های زیادی است که با این تغییر و تحولاتی که آن را طبیعی می خوانند در انتخابات آینده ظهور و بروز خواهد کرد.

نژاد صفوی خدمت کرد با افتخار و اقتدار در دیار ایلمردان و شیر زنان آزاده ای که تاریخ سازند اما مظلومانه رفت تا بر بلندای تاریخ، رفتارهای انتخاباتی را از هم اکنون فریاد بزند که این دولت و اذنابش چگونه روزگار مردم نجیب و بزرگ منشی را سیاه کرده است!

تو باید می رفتی تا در تاریخ بمانی که ماندی و راستی آزمایی کردی از گفتار درمانی مدیران و نمایندگانی که بانی و عامل  نابسامانی اند و هر چند مردم به زیبایی هر چه تمامتر نظاره گرند و به سخن حاجتی نیست اما تاسف آن است که شورای نگهبان هم گویا این جولان دادن در مردم ستیزی و حامی پروری را مصداقی از  ظلم به نظام نمی داند!!

 نژاد صفوی!
تاریخ می سراید روایت تلخ رفتن تو را در سکوت دستگاههای ناظری که مثلاً چشم نظامند و استانداری که  قرار بود روئین تن بماند با اصل استقلال قوا اما نتوانست از مدیر قانونمند خویش دفاع کند!

آری! 
دفاع نکردند تا اثبات شود که در اصل بدیهی استقلال قوه مجریه، روئین تن نیستند، آنگونه که چشم اسفندیار افسانه ای و پای آشیل پهلوان روئین تن نبود!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
نژاد صفوی قربانی انتخابات پیشرو شد. یا هو ۱۲۱
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار