مجمع نیروهای انقلاب تشکیل جلسه داد
اصولگرایان بویراحمد در مسجدی که تقریبا به دفتر فرماندهی هدایتخواه در حوزه کارهای فرهنگی و سیاسی تبدیل شده است آماده حضوری قدرتمند در انتخابات پیش روی مجلس می شوند.
کد خبر: ۷۸۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸ 03 October 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است اصولگرایان بویراحمد رسما و علنا بدپن از واهمه و با انتشار حداکثری رسانه ای فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده اند و با تشکیل جلسات در مسجد امام علی (مسجدی که تقریبا به دفتر فرماندهی هدایتخواه در حوزه کارهای فرهنگی و سیاسی تبدیل شده است) آماده حضوری قدرتمند در انتخابات پیش روی مجلس می شوند.
در نشست آخر اصولگرایان بویراحمد قبل از نشست چهارشنبه ، که ادعا شد بسیاری از اصولگرایان تاثیرگذار از جمله مهدی روشنفکر حضور نداشتند ، فرخیانی به عنوان خروجی معرفی شد. اما فرخیانی مورد استقبال سردی قرار گرفت و نهایتا امروز عملا کلید عبور از وی در مسجد امام علی یاسوج زده شد! هر چند واکنش وی به این تصمیم جدید مجمع که از مسجد امام علی (ع) یاسوج بیرون آمد ، نشان می دهد که احتمالا به قدرت رقیب هم طایفه اش یعنی مهدی روشنفکر به نوعی اعتراف دارد!
بنابر این گزارش رسانه های محلی استان از نشست روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه ۹۸نوشتند : امروز عصر در نشست مجمع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد که در مسجد امام علی یاسوج برگزار گردید تشتت و پراکندگی به عنوان مهمترین علت ناکامی این جریان در دوره های گذشته اعلام شد و بر هماهنگی و اتحاد هر چه بیشتر نیروهای این جریان در شهرستان بویراحمد و دنا تاکید گردید.
فرخیانی در دسترس نبود !/ گزینه بعدی کیست؟
ستار هدایتخواه در این نشست با بررسی مساله ولایت و ولایت پذیری گفت: تنها راه موفقیت و رستگاری ولایت پذیری است که همگان برای رسیدن به رستگاری باید ولایت پذیری خود را بیش از پیش تقویت نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تفرقه و تشتت در نیروهای انقلابی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در پی انشقاق نیروهای انقلابی عده ای در داخل و خارج طمع برداشتند و احساس کردند که می توانند با گسترش انشقاق و تفرقه در نیروهای انقلابی به تضعیف ولایت بپردازند.

نماینده دو دوره بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به تاکید بزرگان جریان نیروهای انقلابی در کشور مبنی بر اتحاد و یکپاچگی اشاره کرد و گفت: بر همین اساس بود که در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا و در همین دوره نیز به دنبال یافتن راهکار اساسی برای ایجاد وحدت و هماهنگی بین نیروهای انقلابی هستیم .

هدایتخواه گریزی به انتخابات دوره گذشته مجلس در این شهرستان زد و گفت: در دوره گذشته نیز تمام تلاش خود را برای ایجاد اتحاد و جلوگیری از تشت انجام دادیم اما نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی افزود: ساز و کار نیروهای انقلاب در دوره گذشته به این صورت بود که ۱۳ نفر عضو داشت که ۵ نفر از نمایندگان احزاب ، ۲ نفرورحانی ، بنده و ۵ نفر دیگر از سایر نقاط استان را در برمی گرفت.

هدایت خواه با بیان اینکه در همان دوره نیز از آقای روشنفکر دعوت کردیم و به همراه سه نفر از دوستان به سراغش رفتیم تا وحدت و انسجام ایجاد شود اما روشنفکر با بیان این شرط که باید ایشان ۷ نفر را معرفی کنند و این شرط با توجه به اساسنامه امکان پذیر نبود از پذیرش وحدت خودداری نمود.  پس از آن قرار بر تشکیل مجمع ۴۰۰ نفری شد که موردموافقت قرار نگرفت و در نهایت گروه ۲۳ سه نفره مورد تایید قرار گرفت که ۱۰ نفر از جانب بنده و ۱۰ نفر نیز از جانب آقای روشنفکر و ۳ نفر نیز مرضی الطرفین برای نامزدی شهرستان بویراحمد تعیین تکلیف نمایند که این امر نیز مورد توافق قرار نگرفت.

ستار هدایت خواه در ادامه با بیان اینکه  در این دوره نیز باز هم به دنبال راهکار وحدت هستیم  افزود: در این دوره نیز برای ایجاد وحدت تشکیل جلسه دادیم و با توجه به اینکه آقای فرخیانی هم طایفه ای روشنفکر بود احساس می کردیم و آقای فرخیانی نیز تایید می کرد که آقای روشنفکر با او همراهی خواهد نمود و او را به عنوان نامزد جریان معرفی کردیم .

هدایت خواه در ادامه با بیان اینکه فرخیانی با روشنفکر دیدار نمود و روشنفکر نیز با بیان اینکه اگر سه نفر ( حاج حسینی، هدایت خواه و خلقی پور) برای حمایت از فرخیانی امضا کنند او نیز نفر چهارم خواهد بود اما بعد از امضای دو نفر اول و قبل از امضای اینجانب پیام فرستادند که آقای روشنفکر این را نیز قبول ندارد.

هدایتخواه با بیان اینکه در نهایت کریم فرخیانی به عنوان نامزد جریان معرفی شد و قرار بود تا شهریور ماه وارد کار شود اما این اتفاق روی نداد و ما تا کنون به آقای فرخیانی دسترسی نداریم.

ستار هدایتخواه در ادامه با بیان این که سازو کار انتخاب نامزد اصلی جریان تغییر کرد گفت: اعضای مجمع نیروهای انقلاب از ۱۳ نفر به ۳۰ نفر تغییر کرد و چند مدتی است که به دنبال ساز و کار جدید هستیم.

هدایتخواه با بیان اینکه بعد از تشکیل اعضای مرکزی نیروهای انقلاب شهرستان بویراحمد و دنا ، افراد می توانند خود را برای نامزدی مجلس شورای اسلامی معرفی نمایند گفت: در این ساز و کار جدید پس از اعلام آمادگی افراد، شورا براساس ساز و کارهای اعلام شده که  شامل نظرسنجی ، وضعیت اقبال عمومی و پذیرش توسط اعضای شورای است نامزد اصلی و نهایی جریان معرفی خواهد شد. وی با بیان اینکه کریم فرخیانی نیز می تواند خود را برای نامزدی معرفی کند گفت: کسانی که در این شورا عضویت می گیرند باید تعهد نمایند که از تصمیم نهایی جریان تبعیت می نمایند .
ستار هدایتخواه اعلام کرد تا قبل از نیمه آبان نامزد نهایی مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا تعیین تکلیف خواهد شد.
فرخیانی : هدایتخواه درست می گوید!
گزینه مجمع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد  سخنان ستار هدایت خواه در خصوص نشست اصولگرایان در راستای تصمیم گیری جدید برای انتخابات سال ۹۸ را تایید کرد.
کریم فرخیانی در گفت وگو با سایت محلی بلبل دنا  با بیان اینکه ترجیح می دهم فعلا در این خصوص صحبتی نکنم، گفت: در ماه آینده طی جلسه ای با آقای هدایت خواه در این خصوص صحبت خواهم کرد وهر تصمیمی که در این راستا گرفته ایم رسانه ای وبه گوش مردم خواهیم رساند.

وی افزود: در نشستی  که با حضور دکتر هدایتخواه و سایر دوستان طی ماه آینده  در یاسوج برگزار خواهد شد، تصمیم نهایی خود مبنی بر کاندیداتوری یا انصراف از آن را اعلام خواهم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Norway
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
اصولگرایان نباید مانعی در اقبال رو به رشد روشنفکر ایجاد کنند، به نظرم هر گزینه ای غیر از روشنفکر شکست سنگینی را در پی خواهد داشت
واقعیت بویراحمد و دنا جدل های بویراحمد علیا و سفلی است اما بویراحمد علیا برای اطمینان از عملکرد روشنفکر پس از پیروزی گرفتن تعهد کتبی از وی مبنی بر استفاده از ظرفیت همه طوایف است
ناشناس
|
Norway
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
هدایت خواه می تونست به عنوان رهبر معنوی اصولگرایان بویراحمد و حتی استان بمونه و الان هم دیر نشده
به نظر می رسه وی باید کلی نگر باشه نه سخنگوی طیف خاصی از اشخاص اصولگرا
ضمنا باید با اقداماتش این موضوع بویراحمد علیا و سفلی را در جریان اصولگرا خاتمه بده
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
بهترین گزینه سهراب بهادران است حمایت همه طوایف را دارد
مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
بدون شک مهدی روشنفکر برنده نهایی انتخابات در دوره11مجلس هست سعی کنید خونسرد وآرامش را حفظ نمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار