کد خبر: ۷۸۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۳ 04 October 2019

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه از توقیف سه دستگاه خودرونیسان سایپا حامل چوب جنگلی غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «هدایت الله آویزش» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی در اجرای گشت و کنترل جاده مواصلاتی "دیشموک به دهدشت" سه دستگاه خودرو نیسان سایپا را توقیف کردند.
وی اظهارکرد: افراد متخلف با جاسازی چوب و هیزم جنگلی  زیر کاه قصد خروج این محوله به خارج از شهرستان را داشته اند که با تلاش و هوشیاری نیروهای منابع طبیعی در ساعت 2 بامداد پنج شنبه 11/7/98 دستگیر، خودروها به پارکینگ انتقال داده شده و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: برابر با ماده 48 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها، حمل چوب و هیزم و زغال حاصله از درختان جنگلی بدون دریافت مجوز از سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشور ممنوع و تخلف محسوب می شود.
آویزش اضافه کرد: شهروندان هرگونه تخلف در عرصه‌های جنگلی و مرتعی و تخریب در منابع ملی را از طریق تماس تلفنی رایگان 1504 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار