کد خبر: ۷۸۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 04 October 2019
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ساماندهی گلزارهای شهدای استان جشن پایان ساماندهی گلزارها در پایان سال ۹۸ برگزار می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی استانداری "عزیز فیلی" در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه شهدا نقش و جایگاه بسیار مهمی در تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارند، افزود: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و تکریم شهدا یک وظیفه همگانی است.
وی اظهارکرد: یک هزار و ۸۸۰ مزار شهید در قالب ۵۳۰ گلزار در استان وجود دارد که تاکنون ۹۳ درصد گلزارها ساماندهی شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کار ساماندهی ۶۰ مزار در قالب ۵۰ گلزار انجام نشده که با اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان از طرف سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی همه گلزارهای استان ساماندهی می شوند.
فیلی از برگزاری جشن پایان گلزارهای شهدای استان  تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: مجتمع توانبخشی ایثارگران که سال ها راکد بود با همکاری اداره کل راه و شهرسازی اکنون فعال شده و تسهیلات خوبی به آن اختصاص یافته است.
همچنین سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولویت با ساماندهی گلزار مطهر شهدایی است که بر اثر سیل تخریب شده اند، گفت: ۵۳۰ گلزار مطهر شهدا با 1880 مزار در استان وجود دارد که تاکنون ۹۳ درصد از آن‌ها ساماندهی شده اند.
وی افزود: تلاش می‌شود تا پایان سال آینده ۵۰ گلزار شهدای باقیمانده ساماندهی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار