طنز تلخ!
البته پیشنهاد می شود با توجه به توانایی فرماندار چرام در تشخیص فنی به موقع و کارآمد وی در مدت زمان لازم برای انجام تعمیر یا عملیات بر روی شبکه گازی استان ، از وی در راس امور گاز رسانی استان استفاده شود!
کد خبر: ۷۸۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 04 October 2019
بیان عملکرد مسئولین و ارائه گزارش کارهای انجام شده دولت و نظام مورد تاکید همه مسئولین حتی مقام معظم رهبری است چرا که مردم باید یدانند که چه خدماتی توسط نظام اسلامی صورت می گیرد اما گاهی احساس می شود مسئولین چندان آگاهی از بیان خدمات ندارند و فقط دوست دارند نامی از آن ها در رسانه باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز در برخی رسانه های محلی کهگیلویه و بویراحمد خبری از قول هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام منتشر شد که بیشتر به یک طنز شباهت دارد تا یک عملکرد مدیر و یا اینکه اطلاعیه های شرکت گاز چندان حساب و کتابی ندارد و اطلاعیه ها گتره ای و بدون پشتوانه فنی اعلام می شوند!
در خبر مذکور هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام در گفت وگو با یکی از سایت های محلی در خصوص اطلاعیه قطع گاز به مدت 3 روز در شهرستان های چرام و کهگیلویه اظهار داشت : با پیگیری هایی که امروز با  استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، شرکت گاز خوزستان و تهران داشتیم و بیان دلایل برای کاهش زمان قطع گاز ، خوشبختانه موافقت های لازم انجام شد.
فرماندار چرام گفت : با پیگیری های انجام شده ، گاز خانگی شهرستان های ذکر شده در اطلاعیه ، فردا (شنبه 13 مهر و پس فردا 14 مهرماه گاز قطع نمی شود و مردم عزیز از این بابت نگرانی نداشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام با اشاره به پیگیری های انجام شده با شرکت گاز گفت : قول دادن که تعمیرات در طول هفته حداکثر یک روز و یا کمتر از آن انجام شود که از قبل هم اطلاع رسانی می شود.
بر اساس این گزارش، شرکت گاز در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که به علت تعمیرات خط لوله سراسری گاز شهرستان های چرام، کهگیلویه و لنده به مدت 3 روز قطع می شود که با توجه به فصل مدارس و دانشگاه ها نگرانی هایی برای مردم ایجاد شد که با پیگیری فرماندار چرام قطع گاز فردا و پس فردا منتفی شد و از 3روز به 1روز کاهش پیدا کرد.
گفتنی است پیگیری های فرماندار چرام در بازگشت از سفر فرمانداران استان  ار مشهد مقدس  به استان انجام شد.
 
پیگیری فرماندار چرام و کلاه شرکت گاز بر سر مردم!
 تصویر آرشیوی است
طنز پیگیری فرماندار چرام و کلاه شرکت گاز بر سر مردم!
در اطلاعیه شرکت گاز آمده بود " بعلت عمليات اجرايي منطقه يك انتقال گاز از ساعت ٢٣ روز ١٣ مهر لغايت روز ١٧ مهر بمدت ٧٢ ساعت ، گاز هر سه شهرستان اعم از شهر و روستا قطع مي باشد" .
حال این سوال مطرح است که شرکت گاز بر چه مبنای فنی مدت قطعی گاز را 3 روز اعلام کرده است که با کدخدامنشی و پیگیری های فرماندار چرام این مدت را از 3 روز به 1 روز کاهش داده است؟!
اگر اطلاعیه های شرکت گاز اینگونه بدون پشتوانه فنی صادر می شود که جای بسی تاسف است و اگر هم کدخدامنشی و پیگیری های فرمانداران تا این حد موثر است ، پیشنهاد می شود دیگر فرمانداران و بخشداران هم در هنگام صدور اطلاعیه های شرکت گاز ، پادرمیانی کنند و مدت زمان قطعی گاز را کاهش دهند ! به هر جهت این هم با این شرایطی که شرکت گاز ایجاد کرده است ، نوعی خدمت به مردم محسوب می شود!
البته پیشنهاد می شود با توجه به توانایی فرماندار چرام در تشخیص فنی به موقع و کارآمد وی در مدت زمان لازم برای انجام تعمیر یا عملیات بر روی شبکه گازی استان ، از وی در راس امور گاز رسانی استان استفاده شود! چرا که وی در حین برگشتن از مشهد ، فورا متوجه طولانی بودن زمان تعمیرات شده و با یک تماس و پیگیری مدت 3 روز را به 1 روز کاهش داد!
به هر جهت این اطلاعیه شرکت گاز استان و این مصاحبه فرماندار شهرستان چرام به یک طنز تلخ بیشتر شباهت دارد تا یک گزارش عملکرد چرا که فرماندار چرام باید به این فکر می کرد که کاهش مدت قطعی گاز با دلایل فنی امکان پذیر است نه با پیگیری و کدخدامنشی! و نکته دیگر این که مسئولین شرکت گاز استان باید تلاش کنند اینگونه عملکرد خوب شان در حوزه گاز رسانی به مناطق مختلف استان ، زیر سوال نرود!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ج آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
این قطع گاز مربوط به خط لوله هست و ربطی به شرکت گاز ناحیه دهدشت ندارد ،و گزارش قطع و وصل را شرکت گاز ناحیه بید بلند داد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار