امام جمعه کبگیان:
حجت الاسلام وحدانی فر : با اشاره به خباثت و دوروئی آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران خطاب به دلواپسان غرب هم گفت : حواشی پر رنگتر از متن حضور ریاست محترم جمهوری درسازمان ملل چند اتفاق ناگوار و چند درس دیگر به ماها داد.
کد خبر: ۷۸۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ 04 October 2019

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نمازجمعه12 مهرماه98چیتاب بااشاره به تاثیرات خیرات برای اموات گفت: یکی از موهبات خداوند به انسان قطع نکردن ارتباط بعد از مرگ با دنیای زندگان است که به اموات اجازه بهره گیری از خیرات و اعمال صالح توسط زندگان را می دهد و خیرشان به اموات می رسد پس مراقب باشیم از آنچه در دنیا زحمت کشیده ایم همه را به فرزندانمان نگذاریم ومقداری را وقف خیرات خودمان کنیم تا درقیامت سرافکنده نباشیم.
وحدانی فر بااشاره به دیدارمقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه گفت: رضایت کامل مقام معظم رهبری ازسپاه مدال افتخاریست برای این نهاد مردمی وسازندگی و نظامی که چنین بیانی درتعریف از یک نهادی از رهبر یک ملت، کمتر دیده وشنیده شده است.
وی افزود:قانع نبودن معظم له دراین تعبیروتمجید به معنای تلاش بیشتر در رسیدن قطار انقلاب به سرمقصد هدف والاست که فرمودند نگذارید سپاه پیرشودو انشالله عزیزان باتلاش وافر کوشاترازگذشته در زمینه سازندگی جهادی و مقابله با تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای به این بیان ولی فقیه زمان ارج نهند.
این خطیب جمعه بااشاره به فرمایشات رهبرانقلاب درباره شکست سیاست خارجی آمریکا خاصه درسازمان ملل ازریاست جمهوری هم گفت: آمریکائیها وقتی در بحث اقتصاد وتحریم ها خودشان را شکست خورده می بینند ملتمسانه با واسطه های فراوان خواهان وقت دادن ریاست جمهوری اسلامی به دیدار باترامپ شدند که درخیالشان بامتمرکز کردن فشار حداکثری ایران را مجبور به نرمش کنند و بعد درصورت فراهم شدن دیدار در بوق و کرنا کنند که براثر فشارما جمهوری اسلامی تسلیم به دیدار مجدد شد اما ریاست محترم جمهوری اسلامی با نه گفتن درسی به آنان داد که تک روزنه امید پلیدشان هم به ناامیدی گرائید و این صلابت جمهوری اسلامی در برابر نصف دنیا رادارد.
امام جمعه کبکیان با اشاره به خباثت و دوروئی آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران خطاب به دلواپسان غرب هم گفت : حواشی پر رنگتر از متن حضور ریاست محترم جمهوری درسازمان ملل چند اتفاق ناگوار و چند درس دیگر به ماها داد.
این خطیب جمعه تعلل درصدور ویزا و توهین در مواجهه با هیئت ایرانی، را نشان از سازمان ملل وابسته به آمریکا دانست و گفت : محدود سازی هیئت ایرانی به یک قلمرو تعیین شده باعدم اجازه خروج و صدور بیانیه ضد ایرانی سه کشور اروپائی و حیرت آورتر از همه ممانعت از عیادت وزیر امورخارجه در فاصله دو دقیقه ای با آقای تخت روانچی که با سرطان دیابت دست و پنجه نرم می کند نشان از خباثت و دشمنی عمیق آمریکا با جمهوری اسلامی دارد و متاسفانه عده ای غربگدا با خود برتربینی در سایه این همه توهین هنوز هم داعیه مذاکره و رابطه با استکبار جهانی را دارند.
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به خروجی رضایت ازسفر هیئت ایرانی به نیویورک افزود: دریک جمع بندی کلی این سفرباید گفت، سخنرانی قابل قبول ریاست محترم جمهوری در نفی مذاکره باآمریکا، نمره قبولی می گیرد هرچند نمیتوان به آن معدل خوبی داد که انشالله دعا می کنیم موفق وسربلند باشند.
خطیب جمعه کبگیان درباره پیروزی انصارلله یمن هم گفت:نفوذ۶۰۰کیلومتری در خاک عربستان،باخروجی شکست مفتضحانه نیروهای صعودی، وازبین رفتن مقر حیاتی آنان با سه هزار اسیر که بالای چندصد نفرشان فرماندهان ارشد نظامی بودند قدرت همان یمنی بود که صدام وار به اشغالش در۴۸ساعت می اندیشیدند.
وی تصریح کرد:عربستان بادرس گرفتن از این شکستها باید تجربه خط حق وباطل را بفهمد وتادیرنشده به دامن اسلام برگردد که طبق کلام الله که خود داعه خادم الحرمینی دارند پیروزی از آن انصار خداست.
علی وحدانی فر باتبریک هفته نیروی انتظامی هم گفت: سبزقامتان سروقامت خستگی ناپذر نیروی باصلابت انتظامی شریان حیاتی درون مرزی نظامند که با شهامت بالا کم توقع و بی ادعا استحکام امنیت درونی جامعه را تثبیت کرده اند.
وی با تشکر از فرماندهی انتظامی بخش کبگیان افزود:پاسگاههای انتظامی چیتاب و چنار در بخش کبگیان خاصه جناب سروان عباسیان انسانی ولایی شجاع وپای کار با همکاران عزیزشان درنهایت دقت وبیداری هرگونه ناامنی در بخش را دراسرع وقت باتعامل بالای باتمام نهادهاتامین می کنند که ضمن تشکراز زحمات این عزیزان ازخداوندسبحان توفیقات روز افزون در نهایت سلامتی کامل را درتمامی زندگیشان آرزومندیم٫.

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار