کد خبر: ۷۸۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ 04 October 2019
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از انهدام ۳۵ باند مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت ۳ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم از یاسوج، سردار مهدی انصاری ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج اظهار داشت:  از ابتدای امسال تاکنون 3 تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش دارد.
وی با بیان اینکه در این راستا 35 باند مواد مخدر منهدم، 900 نفر دستگیر و 168 دستگاه خودرو توقیف شد، عنوان کرد: همچنین در این مدت 320 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف که در این راستا یک هزار و 70 نفر دستگیر و 452 دستگاه خودرو توقیف شده است.
انصاری با بیان اینکه در زمینه نزاع‌های دسته جمعی و فردی با کاهش 7 درصدی روبه‌رو هستیم که در رتبه 33 کشوری قرار داریم، ابراز کرد: نیروی انتظامی امروز حفاظت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را وظیفه اصلی خود می‌داند و در کنار نیروهای مسلح در راستای اجرایی نمودن فرامین مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی  با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی از 11 مهرماه آغاز و تا 17 مهرماه با شعار پلیس هوشمند و امین مردم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این شعار نه برای یک هفته و یک سال، بلکه برای طول دوران خدمت ضروری است.
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اهمیت امنیت در آموزه‌های دینی، گفت: مهمترین زیربنای تمام فعالیت‌های اجتماعی امنیت بوده و نیروی انتظامی این مهم را ایجاد می‌کند زیرا پیشرفت و ترقی بدون امنیت امکان پذیر نیست و در آیات متعددی در قران کریم نسبت به اهمیت این مهم اشاره شده است.
انصاری خاطرنشان کرد: امنیت و ارامش کنونی ملت قهرمان ایران اسلامی در بین سایر کشورهای اسلامی بویژه منطقه غرب آسیا که پر از آشوب و بحران است ، برخوردار بوده که ماحصل تلاش، مجاهدت، ایثارگری و از خودگذشتگی نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم و در تبعیت از ولایت و عمل به بیانات حکمینانه مقام معظم رهبری است.
وی با تاکید بر اینکه خظ و مشی پلیس در راستای تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، ادامه داد: حضرت آقا بارها در بیانات خود از تلاش برای ایجاد پلیس در طراز انقلاب اسلامی تاکید کردند که هم اکنون تمام اقدامات پلیس برای تحقق این خواسته رهبری در حال انجام است.
انصاری با بیان اینکه ناجا با تمام توان در مقابله با فساد در کنار قوه قضاییه است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح در مقابل با فساد، ناامنی و هنجارشکنی از هیچ کوشش، مجاهدت و ایثارگری دریغ نمی کند
وی تصریح کرد: هوشیار و بیدار هستیم و با چشم باز ، با اراده قوی و نگاه منصفانه موضوعات را رصد می‌کنیم و نمی‌گذاریم در جامعه‌ای که ثمره خون هزاران شهید و جانباز بوده حق کشی و بی عدالتنی ایجاد شود.
انصاری گفت: در تبعیت از مقام معظم رهبری با بهره گیری از جوانان بسیجی و حزب الهی در راستای ماموریت‌های اصلی تعیین شده تلاش می‌کنیم و برای مطالبه به حق مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با بهره گیری از جوانان حزب الهی و بسیجیان مقتدر و ملت هوشیار ایران تلاش می‌کنیم تا این مطالبه محقق شود.
وی عنوان کرد: مقابله با نا آرامی در شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبری جزو اولویت‌ها بوده و با اجرای طرح‌های بسیاری  تحت عنوان ازاذل و اوباش، خرید و فروش سلاح و اقلام ممنوعه در شبکه‌های اجتماعی مبارزه می‌کنیم و برای لحظه‌ای در این زمینه غافل نمی‌شویم.
انصاری با بیان اینکه در راستای ایجاد طرح ناظر یک تاکنون 100 مورد تماس مردمی داشتیم که منجر به توقیف 32 دستگاه خودرو و تعهد از 45 مالک خوردو شده است، ادامه داد:در زمینه پیشیگری از وقوع جرم در حوزه سرقت تنها 4 استان شرایط بهتری از کهگیلویه و بویراحمد دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار