کد خبر: ۷۸۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸ 06 October 2019
مطلبی که  رادامه آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
روز ۱۳ مهرماه را باید روز صنعت  انرژی در تاریخ کهگیلویه بزرگ نامگذاری کرد:
بی شک ۱۳ مهرماه به عنوان روزی سرشار از خیر و برکت در حوزه انرژی و آب در تاریخ کهگیلویه به یادگار خواهد ماند.
این اتفاق در تاریخ صنعت انرژی کهگیلویه بی سابقه بوده و در پس این رخداد مهم تلاشهای خستگی ناپذیر مردی بود که برای توسعه ی کهگیلویه بزرگ از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرد و به حق باید گفت سردار خدمتگذار خسته نباشید.
اگر فلش بکی به عقب بزنیم بی تردید بزرگان و مردم شریف خطه ی کهگیلویه بزرگ خواهند گفت که مشابه چنین رخدادی را در حوزه ی انرژی هرگز به یاد ندارند تا مهر تاییدی باشد بر عهدی که فرزند خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی با موکلان خود بسته بود و آن چیزی نبود چیزی عمل به شعار میسازمت دیار.
ایستگاه برق بهمئی،ایستگاه برق دژکوه،ایستگاه برق چرام،تصفیه خانه آب شهر سرفاریاب ،آب رسانی به چهار شهر،آب رسانی به حومه غربی جهت مصارف کشاورزی همه و همه ۱۳ مهرماه را به عنوان نگین انرژی در تاریخ کهگیلویه بزرگ برای همیشه در صفحات زرین این خطه ثبت و حک کرد تا چراغ راهی باشد برای نسل آینده و پرونده ای روشن برای قضاوت اهل انصاف.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار