کد خبر: ۷۸۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 06 October 2019
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 327 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف و ضبط شد.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سرهنگ سید محمد موسوی  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۷کیلوگرم انواع مواد مخدر  در گچساران کشف و ضبط شده است.
 وی با بیان اینکه این میزان که نسبت  به مدت مشابه سال قبل۱۵درصد افزایش داشته است، گفت:  امسال  ۱۰ باند مواد مخدر متلاشی که نسبت به مدت مشابه سال قبل۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران  ادامه داد: در این راستا ۱۵۰ نفر خرده فروش  مواد مخدر دستگیر که نسبت به سال گذشته  ۵۰ درصد افزایش داشته است.
 موسوی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون و بیش از 11 هزار و 50 عدد قرص روانگردان کشف شده است، ابراز کرد:  امسال  ۷۳ دستگاه خودرو  حمل مواد مخدر توقیف و به پارکینگ ارجاع داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  همچنین از کشف ۱۳ کیلو و ۹۷۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سمند  در روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد.
وی در تشریح این خبر ابراز کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور گچساران به شیراز به یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
موسوی با اشاره به این که در بررسی مأموران مشخص شد خودروی پراید اسکورت کننده مواد مخدر است، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی سمند ۱۳ کیلو ۹۷۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران،خاطرنشان کرد: رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار