کد خبر: ۷۸۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 06 October 2019
مزار مطهر تنها شهید نیروی انتظامی بخش دیشموک پس از 17 سال از شهادت نیازمند توجه مسؤولان است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحد به نقل از فارس از دیشموک گلزار شهید علی‌نظر آسویار تنها شهید نیروی انتظامی در بخش دیشموک با گذشت 17 سال از شهادت هنوز ساماندهی نشده است.

برادر شهید علی نظر آسویار گفت: شهید علی نظر فرزند کوچک خانواده برای هدف مقدسی که داشت حرکت کرد و به آرزوی خود که شهادت بود رسید.

وی افزود: اینجانب برادر شهید برای رضای خداوند و شهدا6 هزار متر زمین برای ایجاد آبادانی در سطح روستای سردو وقف کرده که مدرسه ابتدایی روستا در آن ساخته شده و مسجدی در آن ساختند که مسجد هنوز به اتمام نرسیده و نیازمند همت مسئولان و خیران برای اتمام مسجد است.

برادر شهید آسویار گفت: مادرم بیمار و خودم دارای تومور مغزی هستم که از مدیریت بنیاد شهید شهرستان خواهان رسیدگی و ساماندهی گلزار مطهر شهید هستیم.

وی در همین خصوص گفت: با ابتکاری جالب مسجد روستا را به گونه‌ای ساختیم که گلزار مطهر شهید در گوشه آن قرار گیرد تا که نمازگزاران علاوه بر عبادت به شهید راه حق متوسل شوند زیرا مزار شهدا زیارتگاه عشق هستند.

مرتضی شیخی نسب دهیار روستای سردو سفلی در همین خصوص گفت: گلزار شهید علی نظر آسویار  ساماندهی نشده است که از بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرستان و استان انتظار است گلزار تنها شهید نیروی انتظامی بخش را همچون سایر شهدا ساماندهی کند.

وی افزود: راه منتهی به گلزار مناسب نیست که نیاز به بودجه لازم برای تعریض و زیرسازی دارد.

گفتنی است شهید علی نظر آسویار ساکن روستای سردو در عملیات مقابله با گروهک‌های معاند مورخه 19 مرداد سال 81 در مرز سیستان و بلوچستان منطقه ایرافشان به دست گروه به شهادت رسید.

برچسب ها: دیشموک ، شهید آسویار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار