یادداشت مخاطبان
کهگیلویه تنها در پسوندش بزرگ را دارد و شعاع دایره ی تاثیرگزاری اش هر روز کوچک و کوچک تر می شود . چماق بدستان مجازی و قلم بدستان مواجب بگیر هم گام به گام به عقب رانده شدند وقتی تو خالی بودن طبل شان برای افکار عمومی روشن شد .
کد خبر: ۷۸۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ 06 October 2019
مطلبی که در ادامه آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
بازگشت سیاستمدار
خداداد احسانی : درخت تنومند عزت کهگیلویه در سالیان اخیر تبرهای زیادی خورده است . و از آن سرو سرافراز و سبز تنها ریشه ای باقی مانده است.
ریشه ای که محصول عملکرد مثبت گذشته است و رنج و مررات هایی است که برای براقراشتنش خون دلها خورده شد . حال این روزهایش ناخوش است. بی شاخ و برگ در انتظار زمستانی است که بوی بهار می دهد . در پس همه ی شعارهای رنگارنگ دیگران ؛ آنچه باقی ماند رخت سیاه عزت بر باد رفته است .
کهگیلویه تنها در پسوندش بزرگ را دارد و شعاع دایره ی تاثیرگزاری اش هر روز کوچک و کوچک تر می شود . چماق بدستان مجازی و قلم بدستان مواجب بگیر هم گام به گام به عقب رانده شدند وقتی تو خالی بودن طبل شان برای افکار عمومی روشن شد .
کهگیلویه از سروری و بزرگی به ( واو ) تقلیل داده شد و آن همه هیاهو در عمل هیچ بود ( پشت آن پنجره جز هیچ بزرگ هیچ نبود ) . اما کهگیلویه سرزمین استقامت و امید همیشه برای روز مبادا برگ برنده ای دارد تا نشان دهد با تکیه بر تاریخ اساطیری اش شاید در برهه ای دچار ضعف بشود اما تسلیم نمی شود .
این برگ برنده با « بازگشت سیاستمدار » رو شده است . سیاستمداری که خشت خشت بنای توسعه کهگیلویه را معمارش بود. سیاستمداری که کاریزما ، نفوذ ، عملگرایی اش معجونی از قدرت و عزت را برای کهگیلویه به ارمغان آورده بود و درخت کهگیلویه را تناور و تنومد کرده بود تا درکوران فراز و نشیب های روزگار شاید خمیده شود اما نشکند .
این روزها آن عزت و شکوه ( که به جان کِشتمَش و به جان دادمش آب ای دریغا به برم می شکند ) دچار زوال شده است و بازگشت عزت به کهگیلویه از یک گفتمان نخبگانی به یک مطالبه ی عمومی تبدیل شده است. مطالبه ای که یک پاسخ روشن دارد ( سید محمد موحد ) . مردی فراجناحی با نفوذی گسترده در لایه های مختلف اجتماع و حاکمیت . هوش و ذکاوت سیاسی به همراه دیپلماسی نهان و آشکار ، شناخت مناسبات درون و برون گروهی باعث شده که افکار عمومی سید محمد موحد را منادی و پرچمدار بازگشت عزت به کهگیلویه بدانند تا در پس همه ی تقلیل ، تنزیل و جفاهایی که به دیار کهگیلویه شده باز هم ققنوس وار بار دیگر از خاکستر مهجوریت و مظلومیت سر برآورد و بزرگ شود پس در همین روزگار تلخکامی و نا شادی هنوزم امید زنده است .
امیدی به نام سید محمد موحد....آینده روشن است ...
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تاماولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
به حول قوة الهی عزت را به کهگیلویه بزرگ برمیگردانیم
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
انشاءاله با آمدن موحد کهگیلویه عزتمند می شود سد کوثر به دهدشت سدمارون به بهمئی سد مارون2 به لنده و منطقه دیل و آرین به چرام و بیدبلند تا سلطان آباد رامهرمز به بهمئی الحاق می شوند و دیگر دست پیش کسی دراز نمی کنیم
پادوک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
راستی سد کوثر و منطقه آن و خیرآباد و پادوک .... که جزء دهدشت(کهگیلویه) بود چه موقع به گچساران ملحق شد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیانتگران پاسخ دهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هم ولایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
انشاله آینده روشن خواهد شد با حضور سید محمد موحد وحمایت مردم قدرشناس شهرستان
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
منطقه ما بزرگ است لذا باید منطقه را کوچک کرد که نماینده بعدی بتواند کار کند من فکر میکنم که با توجه به گستردگی جوزه انتخابیه کهگیلویه ،شهرستان چرام به گچسارن و باشت ملحق گردد تا توازن برقرار شود شما ببینید حوزه انتخابیه کهگیلویه شامل 4 شهرستان می باشد ولی گچساران شامل دو شهرستان میباشد لذا بنده از مردم و مسئولین درخواست تفکیک شهرستان چرام را از کهگیلویه و الحاق ان به حوزه انتخابیه گچساران را دارم ومعتقدم هم به نفع مردم چرام خواهد بود که 100درصد چرامیها نیز موافق هستند و هم به نفع کهگیلویه و گچساران پس عزیزان بیایید خوب فکر کنیم وان چیزی که نفع همه را دربرمی گیرد ان را انتخاب کنیم متعصب نباشیم وخوش فکر باشیم .
مرید مرد عمل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
نماینده ی واقعی مردم کهگیلویه همین الان هم خود آقای موحد هستن میتوانید به ارباب رجوع های که هر هفته بر درب منزل ایشان ایستاده اند نگاه کنید .در اسفند ماه امسال ان شاالله رسما به روی کاغذ فقط اعلام میشود که ایشان نماینده کهگیلویه بزرگ هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار