کد خبر: ۷۸۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 10 October 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عصر امروز بر اثر شلیک اسلحه دو عضو یک خانواده که در یکی از روستای اطراف شهر لنده زندگی میکردند کشته شدند.
بنابراین گزارش عروس این خانواده بهمراه دختر جوان که میگویند ۱۸ سال داشت بر اثر شلیک اسلحه کشته شدند.
این حادثه در منطقه گاجوال که فقط یک خانواده در آن زندگی میکند رخ داده است.
در پی این اتفاق نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی در محل حاضر و پیکر هر دو نفر کشته شده به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
لازم به توضیح است علت و چگونگی وقوع این اتفاق از طرف مسئولین مربوطه در دست بررسی است. 
کشته شدن ۲ عضو یک خانواده در لنده بر اثر شلیک اسلحه
 
تکمیلی
برخی سایت های محلی کهگیلویه و بویراحمد از قول قاضی عبدالله سعادتیان رئیس دادگستری شهرستان لنده نوشتند : این جنایت پنج شنبه شب راس ساعت ۱۹:۴۵در خانه ای در روستای گاجوال از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده رخ داد و در پی آن سریعا دستورات لازم صادر و ماموران نیروی انتظامی و بسیج در محل وقوع قتل حاضر شدند.
وی گفت: این قتل به دلایل نامعلومی صورت گرفت که اعضای یک خانواده یک زن ۲۵ساله و دختر۱۱ساله کشته شدند که علت و علل این قتل هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی است.
رئیس دادگستری شهرستان لنده پس از حضور در محل وقوع قتل تصریح کرد:باتوجه به نامشخص بودن وضعیت این حادثه انتظار داریم مردم و رسانه ها از هرگونه اظهار نظر در خصوص این حادثه خودداری کنند و حتما قبل از انتشار مطالب با دستگاه قضایی هماهنگی نمایند.
سعادتیان گفت:پس از بررسی صحنه جرم، جنازه هر دو مقتول به سردخانه جهت سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شدند.
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: هم اکنون مظنونین به قتل دستگیر و تحت بازجویی هستند که اطلاعات بیشتر نیز به محض تکمیل مراحل قانونی پرونده از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار