فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 20 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت باند سوداگران مرگ و تهیه و انتقال انواع مواد مخدر به صورت عمده به شهرستان ایلام، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام قضائی و همکاری انتظامی شهرستان ایوان، با رصد خودروهای عبوری موفق به شناسایی خودرو پراید حامل مواد مخدر شدند و در یک اقدام ضربتی این خودرو را در محور ورودی شهرستان ایوان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی تخصصی ماموران از خودروی متهمان مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و 2 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه که به صورت حرفه ای در یک کوله‌پشتی جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه 3 سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده جهت مطالبه به حق مردم تحویل مقام قضائی شدند.

یاری در پایان گفت: مردم در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و گزارش به موقع اخبار و اطلاعات از طریق سامانه تلفنی 110 پلیس را یاری کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار