کد خبر: ۷۹۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 22 October 2019
بعد از کش و قوس‌های فراوان و با تصمیم شورای تامین و سازمان بازرسی؛ نیروهای شرکتی 3 مراکز بهداستی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شدند
معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تصمیم سازمان بازرسی و بعد از بررسی‌های زیاد توسط شورای تامین، موضوع نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج، بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و شبکه بهداشت و درمان باشت تعیین تکلیف شد.
جلال پوران‌فرد با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تعداد زیادی نیرو بدون آزمون در بیمارستان‌های شهید جلیل یاسوج، بی بی حکیمه گچساران و شبکه بهداشت و درمان به صورت شرکتی بکار گرفته شدند، خاطرنشان کرد: حتی بسیاری از این افراد بدون پرداخت بیمه و دریافت حقوق مشغول فعالیت بودند.
وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر موضوع تعیین تکلیف این نیروها به جد در دستور کار مسئولان و متولیان امر از جمله سازمان بازرسی بوده است، ادامه داد: بررسی این مسئله در دستور کار شورای تامین قرار گرفت و در نهایت تصمیم به بکارگیری هرگونه نیرو با آزمون شد.
پوران‌فرد با تاکید بر اینکه بکارگیری این نیروها در گذشته انجام شده است، بیان کرد: دکتر پرویز یزدانپناه در بکارگیری و مسائل پیش آمده بعد از فعالیت این نیروها نقشی نداشته است و اتفاقا وی خواستار ادامه فعالیت این افراد بود که با مخالفت متولیان امر قرار گرفت.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از این نیروها غیر نیاز بوده است، تصریح کرد: در نشستی با حضور مسئولان و متولیان امر دکتر یزدانپناه خواستار برگزاری آزمون در بین همین نیروها بودند که این درخواست سرپرست دانشگاه مورد موافقت قرار نگرفت.
پوران فرد اظهار داشت: سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن آزمون بکارگیری نیروهای مورد نیاز این مراکز را برگزار کنیم تا در یک فضای رقابتی این افراد بکار گرفته شوند.
وی با بیان اینکه تمام نیروهایی که در قالب مجوز بکار گرفته شده‌اند حقوق و بیمه آنان پرداخت می‌شود، ادامه داد: بنا به تصمیم متولیان امر برای بکارگیری نیروهای مورد نیاز مطابق با ضوابط  استخدامی و مجوز صادر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام می‌شود و تلاش می‌کنیم در برگزاری آزمون جدید امتیازهای برای این افراد لحاظ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار