پرداخت هرگونه وجه دستی آب بها در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است و در صورت مشاهده موارد احتمالی با متخلفان برخورد می شود.
کد خبر: ۷۹۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 23 October 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فیض اله پاسره در بازدید از مجتمع بزرگ آبرسانی لوداب گفت: با تکمیل این مجتمع قریب به 7500 روستایی در مناطق مختلف لوداب از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: تاکنون 30 کیلومتر خط لوله در این محور اجرا شده است و تنها حدود 8 کیلومتر خط انتقال مانده که در حال تکمیل است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون قریب به 60 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است، گفت: بالا رفتن نرخ ارز و افزایش بی سابقه قیمت لوله، موجب بروز مشکلاتی شد، اما خوشبختانه این طرح در حال پیشرفت و تکمیل است.
پاسره گفت: فراتر از منابع و ظرفیت ها در حال توسعه و اصلاح خطوط آبرسانی روستایی در استان هستیم، برخی وقفه ها به علت شرایط خاص اقتصادی طبیعی است، اما به مردم این قول را میدهیم تا سرحد توان و فراتر از آن، برای بهبود وضع آبرسانی و البته انجام اصلاحات در شبکه های آب اقدام خواهیم کرد.
وی گفت: نگاه وزیر نیرو و وزارتخانه نیز تسریع در انجام پروژه های آبرسانی روستایی است، این مساله توسط شخص وزیر مدام بررسی و نظارت می شود تا از استمرار خدمات رسانی به مردم اطمینان حاصل شود.
پاسره در حاشیه این بازدید گفت: بهره برداری و نگهداری از پروژه های آب اگر اهمیتش از ساخت و تکمیل پروژه ها بیشتر نباشد کم اهمیت تر از آن نیست، از همین رو باید بهره بردرای و نظارت ویژه و مستمری از تاسیسات آب روستایی صورت بگیرد.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان به آنلاین شدن صدور قبض و پرداخت ها در دو سال اخیر گفت و خاطر نشان کرد همانطور که به تمامی شهرستان ها اعلام کردیم، دریافت هرگونه وجه دستی از مردم روستاهای استان برای آب بها ممنوع بوده و با متخلفان برخورد صورت می گیرد، این قانون البته با تکمیل زیرساخت های اینترنت در روستاهای استان، به صورت جدی تر و سختگیرانه تری اعمال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار