کد خبر: ۷۹۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 23 October 2019
سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از فراخوانی دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی در قالب «سرباز امریه» وزارت نیرو خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد رامی اظهار داشت: در راستای تأکید مقام عالی وزارت نیرو و به منظور ایجاد فرصت برابر و رعایت عدالت برای کلیه مشمولین وظیفه، تمامی متقاضیان امریه سربازی می‌توانند برای اعزام نوبت اول دی ماه ۹۸ اقدام نمایند. 
وی تصریح کرد: وزارت نیرو از بین دانش آموختگان دانشگاه‌های کشور در رشته‌های مرتبط در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری جهت گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی در شرکت‌های تابعه استانی به صورت امریه سربازی دعوت به‌عمل می‌آورد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان در ادامه، شناساندن صنعت آب و برق ،کسب مهارت تجربی و آماده سازی جهت ورود به بازارکار و استفاده بهینه از نیروهای مشمول وظیفه در ارایه خدمت به مناطق محروم و مرزی با هزینه کمتر و بهره وری بیشتر را از اهداف این طرح بر شمرد.
سید جواد رامی گفت: متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دستور العمل ثبت نام برای جذب و ثبت نام به سامانه ثبت نام امریه وزارت نیرو به آدرس اینترنتیamriyeh.moe.gov.ir  مراجعه و ثبت نام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار