کد خبر: ۷۹۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 23 October 2019



به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور در ادامه دیدارهای چهره به چهره با مردم به منظور رسیدگی و پیگیری مشکلات آنان به دیدار مردم منطقه پشته زیلایی از توابع بخش سرفاریاب رفت.

آغاز این برنامه که بخشدار سرفاریاب و تعدادی از مدیران نیز جهت بررسی، پیگیری و رفع مشکلات منطقه حضور داشتند با حضور در دبستان شهید صدوقی و دبیرستان امام خمینی (ره) روستای مندان و استقبال دانش آموزان، آموزگاران، دبیران و مدیران  همراه شد و سپس با نشست های مردمی در مسجد روستاها ادامه یافت.

مشکلات مطرح شده توسط دانش آموزان و عوامل اجرایی مداری، دهیاران و مردم عبارت بودند از:کمبود تجهیزات، خرابی دیوار و کف حیاط، وسایل سرمایشی و گرمایشی مدرسه که توسط هاشمی پور از طریق خیرین، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس پیگیری شدند.
هاشمی در پشته زیلایی

مقرر شد سیستم گرمایشی مدرسه تا قبل از شروع فصل سرما توسط نوسازی استان تعبیه گردد.
تجهیزات جدید از طریق اداره کل آ پ تامین گردد.
کف حیاط و دیوار مدرسه از طریق خیرین و نوسازی آسفالت و تعمیر گردد.
رفع مشکلات تلفن همراه و اینترنت نیز با مدیر کل مخابرات استان مطرح گردید و مقرر شد که به زودی مشکلات بررسی و مرتفع گردند.
احداث و تکمیل جاده بین مزارع از دیگر موارد مطروحه بود که مقرر شد نشست مشترک بخشدار، مدیر جهاد و دفتر نماینده پس از بررسی موضوع، راهکار مناسب اتخاذ و عملی گردد.
رفع مشکل آب شرب و باغات روستای گوشه نیز با همکاری بخشدار، آبفار و دفتر نماینده پیگیری و راه حل مناسب اتخاذ و عملیاتی گردد.
بخشی از مطالبات مردمی پیگیری کارهای شخصی آنان بود که توسط نماینده مردم در مجلس بررسی، پیگیری و پاسخ داده شد.

از نکات حائز اهمیت برنامه امروز، استقبال گرم و بدرقه صمیمی اهالی روستاهای مورد بازدید و قدردانی سردار هاشمی پور از بخشدار و مدیران شهرستانی حاضر در این سفر یک روزه بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار