کد خبر: ۷۹۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ 23 October 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از چاروسا، فرماندار کهگیلویه، مدیرکل راه و شهرسازی، بخشدار و شورای شهر قلعه رئیسی و رئیس و کارکنان راه شهرسازی کهگیلویه از جاده روستایی برفکوه چاروسا بازدید کردند.

علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه در این بازدید محور ارتباطی برفکوه را یکی از محورهای اساسی برای ییلاق مردم چاروسا و دیشموک دانست و تاکید کرد: با بازگشایی این مسیر بیش از ۳۰۰ خانوار از این مسیر می توانند قلعه رئیسی را به دلی کما و آجم و رود ریش متصل کند.

اتابک خاطرنشان کرد: بازگشایی مسیر برفکوه می تواند مسیر ۱۸۰ کیلومتری قلعه رئیسی تا دلی کما را به ۶۰ کیلومتر کاهش داد و مردم بخ راحتی بتوانند جهت ییلاق خود از این مسیر استفاده کنند.

اتابک با ابراز نگرانی از کمبود کسال نقلیه برای بازگشایی مسیر یادآور شد: برای اینکه مسیر را هر چه سریع تر بازگشایی شود باید تلاش کرد تا وسایل بیشتری بر روی مسیر قرار بگیرد تا تکمیل گردد.

پژمان نیک اقبال مدیرراه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و هم در این بازدید محور ارتباطی برفکوه را یک خواسته به حق مردم دانست بیان کرد: این‌محور یکی از محورهای است که حساسیت مردم زیاد است و خواستار بازگشایی آن هستند.

 

نیک اقبال گفت: اعتبار اختصاص یافته بر روی این مسیر بیش از ۲میلیارد تومان است که هنوز اعتباری تخصیص داده نشد اما برای اینکه پیمانکار بتواند هر چه سریع تر پروژه بازگشایی کند باید اعتباری به آن واگذار کرد که امیدواریم تا پایان هفته مبلغی به پیمانکار واگذار شود.

وی وسایل مورد استفاده پیمانکار بر روی محور را مناسب ندانست و ادامه داد: برای اینکه بتوان پروژه را تا قبل از آغاز بارندگی ها تحویل داد باید وسایل نقلیه بیشتری بر روی آن قرار داد که اگر پروژه با حساسیت بیشتری ادامه پیدا کند تا سه ماه آینده بازگشایی کامل خواهد شد.

 

نیک اقبال حساسیت مردم و مسئولین چاروسا را بر روی این مسیر قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا مسیر را هر چه سریع تر بازگشایی کامل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار