طی مراسمی و با حضور مدیر کل زندان ها، معاون قضایی رئیس کل دادگستری، دادیار ناظر و مسؤلین ستادی زندانهای استان رئیس جدید کانون اصلاح و تربیت یاسوج معرفی شد.
کد خبر: ۷۹۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 26 October 2019

طی مراسمی و با حضور مدیر کل زندان ها، معاون قضایی رئیس کل دادگستری، دادیار ناظر و مسؤلین ستادی زندانهای استان رئیس جدید کانون اصلاح و تربیت یاسوج معرفی شد.

تابناک؛ به نقل از روابط عمومی زندان های کهگیلویه وبویراحمد درمراسمی که با حضور جمیاری مدیرکل زندانها،حجه الاسلام والمسلمین محقق معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان ، حبیبی دادیار ناظر زندان و مسؤلین ستادی و کارکنان برگزار شد؛ آرمان کریمی بعنوان رئیس کانون اصلاح و تربیت یاسوج معرفی و از خدمات محمدکریم سخنگو رئیس سابق این مرکز بازپروری تقدیر شد.

 

رئیس جدید کانون اصلاح و تربیت یاسوج منصوب شد

اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در این آئین با تسلیت ایام دهه آخر صفر با بیان اینکه در مرکز کانون اصلاح و تربیت هم زنان و هم نوجوانان تحمل حبس می نمایند اظهار داشت: مدیریت کانون اصلاح و تربیت که دو قشر متفاوت زندانی را در خود جای داده است با دیگر اماکن بازپروری استان متفاوت است .

وی اظهار داشت: بواسطه حساسیت و ظرافت های خاصی که در نهاد این دو قشرزندانی وجود دارد، در همه زمینه ها اعم از فضای فیزیکی، محل اسکان، امکانات و تجهیزات و برنامه ریزی های آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان، روانشناسی و مشاوره، ورزش و تربیت بدنی، مهارت آموزی و اشتغال توجه و نگاه ویژه ای شده است لذا انتظار می رود رئیس جدید کانون با نگاه تربیتی این موارد را در راه بازاجتماعی کردن زنان زندانی و نوجوانان بکار ببندد.

این مقام ارشد زندان های استان در ادامه تصریح کرد: آقای کریمی رئیس جدید کانون اصلاح و تربیت فردی تحصیلکرده، فعال و علاقه مند به کار بوده که دوره مدیریت زندان را در مرکز آموزش و پژوهش سازمان طی نموده و می تواند با همراهی و همکاری کارکنان در تحقق اهداف سازمانی اثرگذار باشد.

مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در پایان خواستار تعامل با مراجع قضایی و دستگاههای ذیربط ، توجه به برنامه های فرهنگی و تربیتی، استفاده از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اولویت های سازمانی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت، طبقه بندی زندانیان، پیگیری در خصوص ارائه خدمات رفاهی و تأسیسات حقوقی به مددجویان و نیز تلاش در جهت کاهش هدفمند جمعیت کیفری شد.

حجه السلام والمسلمین محقق معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان نیز در این آئین با توصیه های اخلاقی و ذکر داستانهای اعتقادی از زندانیان خواست تا صراط مستقیم را طی کرده و از برنامه های فرهنگی ، تربیتی و دینی زندان در راه بازگشتی سعادتمندانه تلاش نمایند.

ایشان امکانات موجود و فضای کانون اصلاح و تربیت را بسیار مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: مسئولین قضایی و همچنین مسئولین زندان های استان ضمن توجه ویژه به نیازمندی های زندانیان و رعایت حقوق شهروندی آنان سعی و تلاش خود را جهت رهایی و استخلاص به کار می گیرند.

گفتنی است در این آئین طی حکمی از سوی مدیر کل زندانهای استان آرمان کریمی بعنوان رئیس جدید کانون اصلاح و تربیت یاسوج منصوب و از خدمات محمدکریم سخنگو رئیس سابق این مرکز تربیتی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار