کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز ناپایداری‌ها در سطح استان ضعیف‌تر است ولی از امشب تا 2 روز آینده تداوم ناپایداری‌ها را در سطح استان داریم.
کد خبر: ۷۹۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 26 October 2019

حجت‌اله علی‌عسگریان با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری‌ها بر روی استان طی 3 روز آینده است، اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و رگبارهای متناوب گاهی همراه با رعد و برق و مه‌آلودگی به ویژه در مناطق غربی، شمالی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات استان بارش برف دور از انتظار نیست.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز ناپایداری‌ها در سطح استان ضعیف‌تر است ولی از امشب تا 2 روز آینده تداوم ناپایداری‌ها را در سطح استان داریم و خصوصاً در مناطق جنوبی استان بارش‌های خوبی خواهیم داشت، افزود: طی اواخر امشب تا فردا به دلیل شدت بارش در مناطق جنوبی و شمالی استان، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به بارش‌های 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز، اعلام کرد: خوانسار با 10 میلی‌متر بیشترین بارش را به خود اختصاص داد و پس از آن آران و بیدگل با 8، گلپایگان با 7، میمه با 5.7، کاشان با 5.4، نطنز با 4.8، بویین‌میاندشت با 4.4، فریدون‌شهر با 4.3، داران با 2.4، نجف‌آباد با 2.2، زرین‌شهر با 1.5 و شهر اصفهان با 0.9 میلی‌متر ثبت شدند و در بقیه مناطق کمتر از یک میلی‌متر بارش بوده است.

علی‌عسگریان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده، بیشینه دمای هوا در اکثر مناطق استان یک تا 2 درجه کاهش خواهد داشت، متذکر شد: دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات به 20 درجه سانتی‌گراد و فردا در سردترین ساعات به 10 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت آینده، گرم‌ترین نقطه استان، چوپانان با 26 درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه استان، بویین‌میاندشت با 5 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار