در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
کرمی در پاسخ به این سوال که برخی بر این اعتقاد هستند که این نشست تبلیغاتی برای انتخابات آینده بوده است ، گفت : به طور کلی این نشست با هدف انتخاباتی نبود چون هنوز تا انتخابات مدت زیادی زمان باقی است و نفس واقعی این نشست غیر از این بود.
کد خبر: ۷۹۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ 27 October 2019

روز گذشته نشستی با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به میزبانی بخشی از مردم شهر باشت (طایفه گشین) برگزار شد کهبرخی خبرهای حاشیه ای از این نشست و پیرامون آن در برخی رسانه های محلی منتشر شد. یکی از میزبانان این نشست در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جزئیات برگزاری آن را بیان کرد
کرمی در خصوص واقعیت شایعاتی که در مورد نشست دیروز مردم طایفه گشین با نماینده در مورد به هم خوردن جلسه مطرح شد ، گفت : من خود از اول تا آخر جلسه حضور داشتم . درگیری یاد شده در محل جلسه اتفاق نیفتاد و نفس درگیری ربطی به جلسه نداشت. تازه بعد از اتمام جلسه خبر دار شدیم که در فاصله ۳۰۰ متری با محل جلسه با یکی از مدعوین که قصد آمدن جلسه را داشت در جریان افتاده که البته هیچ نقشی در روند برگزاری جلسه نداشت.
کرمی در خصوص هدف از تشکیل این جلسه هم گفت :نشست مردم با نماینده خود در خصوص مطالبات و مشکلات منطقه از جمله بیکاری جوانان ، فقر منطقه ، پیگیری و انتظاراتی که از نماینده در رابطه با اشتغال می بود ، برگزار شد.
وی در پاسخ به این سوال که برخی بر این اعتقاد هستند که این نشست تبلیغاتی برای انتخابات آینده بوده است ، گفت : به طور کلی این نشست با هدف انتخاباتی نبود چون هنوز تا انتخابات مدت زیادی زمان باقی است و نفس واقعی این نشست غیر از این بود.
کرمی به عمده سخنان خود به عنوان سخنران جلسه اشاره کرد و افزود : عمده سخنان بنده مسائلی بود که در جهان اسلام می گذرد، از جمله کارهای تبلیغاتی دشمن در خصوص فشارهای اقتصادی ، روانی و عملی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ملت ما باید هوشیار باشند و زمینه برای دخالت دشمنان فراهم نشود و همچنین در زمینه بیکاری جوانان ، فقر منطقه ، پیگیری کارهای خدماتی عمرانی عمومی رفاهی منطقه خود از نماینده محترم مردم بود.
کرمی در خصوص سخنان تاجگردون هم گفت : نماینده مردم در مجلس هم در زمینه کارکردهای حوزه انتخابیه خود صحبت کرد ، از جمله انتقال آب از رودخانه پل بریم که زمین هایی را به مساحت بیش از ۵۰۰ هکتار را در روستاهای چاه تلخ و تقویت آن به روستاهای ده کهنه ظفری و کوشک ظفری و روستاهای دیگر و همچنین اشاره کرد از طریق این گونه خدمات عمومی و جامع المنفع مشکلات بیکاری کاهش پیدا می‌کند .
کرمی گفت غلام رضا تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود به دو موضوع کلیدی و اساسی اشاره کرد ، یکی امید و دیگری مقاومت.
کرمی به بیان این دو موضوع از طرف تاجگردون اشاره کرد و در مورد امید از قول وی گفت : انشاالله به امید روزی که چشمان همه ما باز شود و چهره زیبا و نورانی امام زمان را ببینیم این همان امیدی است که مذهب ما از ابتدا تاکنون با آن استوار است.
در مورد مقاومت هم گفت : مقاومت را این ملت خود انتخاب کرده است و با نفس گرم امام عزیزمان آغاز شده با نفس مبارک فرزند خلفش ادامه دارد و انشاءالله با این مقاومت اصالت خودمان را به رخ جهانیان می‌ کشانیم و بر اساس آن در مقابل دشمنان انقلاب و نظام با عزت و اقتدار ایستادگی می‌کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کهگلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
همه جا موافق ومخالف هست لطفا نزاریدبا این کدورتها به بزرگان لطمه بخوره من جای مخالفت میکنم جایی حمایت چندروز قبل ازآقای تاجگردون انتقادومخالفت کردم بخاطر سخنرانی وامروزم ازایشون حمایت میکنم چون حقشه امروز ازش حمایت کرد....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار